• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Frusna flickan

Flickor, jag behöver hjälp.. har någon sett check me mönstret live i rose. Jag har ju redan blusen  chalk *älskar men nu funderar jag på en andress i rose. Är det svart eller blått på? De hade bara chalken i butiken jag var. Jag vill att den ska funka till mina bruna primeboots men det är tveksamt.........

Dagens fynd (OT). Ett par blå chinos från herr (fast det står uni på lappen). Lite slappa sådär. På dockan satt de snyggt matchade med en rosa livealot. Jag blev kär i hela outfiten men det blev bara byxan då jag har svårt för att ha flera tunikor i samma färg. Eftermiddagens outfit blev alltså marinblå chinos med rosa makeout blouse från vårens kollektion - perfekt färgmatchning! Byxan är även super till comma top  chalk med blå everyday cardigan så det kanske blir imorgon

Ursäkta mitt prat.. Denna tråden är ju livsfarlig. Man blir ju ännu mer besatt.

• Ugglan71

Mamma till N o N skrev 2009-08-17 21:19:49 följande:

Ingen som vet vart man kan få tag i en check med andress chalk i st 4??? Dom ör slut överallt fär jag letat...... //M
    Har du testat 3? Jag upplevde de som ganska stora i stolekar. Jag köpte en i grey i storlek 1 och tycket den var ganska stor...
  • Skrutteruttan
    Idag kom lite kläder, tyvärr kunde jag inte ha spoiler underdress, den fastnade jag nästan i {#lang_emotions_surprised}, har returnerat den och hade sådan tur att det fanns EN 1:a kvar som är undanlagd till mig....Kjolen från folkart var underbar (finns bild i bildtråden), det blir till att jaga en brun också! Embroidered blus cherry är helt underbar!
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Mamma till fem ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • NewYorker
    pumbalumba skrev 2009-08-18 18:03:10 följande:
    Skrutteruttan Snygg kjol. Jätte fin kombo med koftan.
    Supersnyggt, tycker jag också!

Jag köpte kjolen i brunt idag i OM-butiken. Passformen är suverän, den är mycket snyggare än jag kunnat föreställa mig!
    Synd bara att den inte finns i svart, utan bara i brunt, blått och rosa.

En blå är f ö påväg hem till mig ... Blir perfekt att jobba i.

Nästa vecka kommer jackorna till OM-butiken, plus ytterligare en kjol med tillhörande kavaj som ska vara en riktig godbit.

Jag blir ruinerad.
    Men snygg!

• Bambiblogg

Frusna flickan skrev 2009-08-18 15:39:15 följande:

Flickor, jag behöver hjälp.. har någon sett check me mönstret live i rose. Jag har ju redan blusen  chalk *älskar men nu funderar jag på en andress i rose. Är det svart eller blått på? De hade bara chalken i butiken jag var. Jag vill att den ska funka till mina bruna primeboots men det är tveksamt......... Dagens fynd (OT). Ett par blå chinos från herr (fast det står uni på lappen). Lite slappa sådär. På dockan satt de snyggt matchade med en rosa livealot. Jag blev kär i hela outfiten men det blev bara byxan då jag har svårt för att ha flera tunikor i samma färg. Eftermiddagens outfit blev alltså marinblå chinos med rosa makeout blouse från vårens kollektion - perfekt färgmatchning! Byxan är även super till comma top  chalk med blå everyday cardigan så det kanske blir imorgon Ursäkta mitt prat.. Denna tråden är ju livsfarlig. Man blir ju ännu mer besatt.
    Bambi provade en rosa andress har jag för mig... den är himla prisvärd den klänningen!
  • nick name
    Skrutteruttan skrev 2009-08-18 18:04:32 följande:
    Idag kom lite kläder, tyvärr kunde jag inte ha spoiler underdress, den fastnade jag nästan i , har returnerat den och hade sådan tur att det fanns EN 1:a kvar som är undanlagd till mig....Kjolen från folkart var underbar (finns bild i bildtråden), det blir till att jaga en brun också! Embroidered blus cherry är helt underbar!
    Fin kjol, och fin kofta! Sån vill jag också ha! Är det ettplagg som kopieras ofta eller törs man köpa via Tradera?

Jag har fått hem min kjol från Folkart i dag också, den ligger på sängen och väntar på att provas. Ska stoppa undan ungar för natten först bara.... :längta
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2