• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Duntoffla
    malin o skrev 2009-10-20 22:17:41 följande:
    Duntoffla - Noblesse coat är det jackan som gick på över 5000?? Det kändes lite mastigt, men oj va snygg den var!!!
    Ja, den är svindyr (för dyr för min plånbok) men oj vad snyggt den sitter på. Figursmickrande!
  • MammatillO

Jag kommer vänta till Rean och köpa den , Om den inte finns kvar så blir man såklart besviken men den går ju trots allt på över 5000:- och det vill jag inte betala för en kappa så jag hoppas den finns kvar på rean i min storlek och färg

malin o skrev 2009-10-20 22:17:41 följande:

Duntoffla - Noblesse coat är det jackan som gick på över 5000?? Det kändes lite mastigt, men oj va snygg den var!!!
  • Duntoffla
    Frusna flickan skrev 2009-10-20 22:08:20 följande:
    Det är väldigt sällan jag inte kan ha ett Om-plagg men tyvärr måste jag returnera min underbart fina glazing check dress som kom idag. Den passade mig inte alls. Det är något med kjolens fall som gör att den liksom lägger sig helt osnyggt did höft/ridbyxlår. Dessutom var den redan tight under bysten och så brukar det inte bli på mig med stl 3. Men så har jag ju redan gått upp några kilo pga grav. Kommer ej att kunna ha en större kula i min då min bak och lår är modell större. Sedan blev den inte så snygg upptill heller på mig jaja så ska det väl vara någongång. Måste desperat ha en annan klänning nu.... Färgen är uuunderbar tycker jag för övrigt.
    Vad tråkigt att den inte passade så bra

Hoppas du hittar ngn annan fin klänning istället.
  • malinoski

Är det någon som har stött på Firewood Sweater i någon butik?

Är lite sugen på den, men har inte sett den live och har heller ingen aning om vad den har för prislapp. Har sett den i några utländska shopar men då har priset varierat en del.

Någon som vet?

• Morty
    Duntoffla skrev 2009-10-20 21:47:52 följande:
    Morty- tyvärr kommer jag inte in på listan över de butiker som skulle ha den i storlek 2. (fick den på jobbet och nu lyckas jag inte öppna den på den här stenåldersdatorn) Det är tydligen word 2007 och vi har 03. Minns att det stod en butik i Mjölby (var ligger det?) och trollhättan tror jag. Ska kolla upp det Sylt- Ja, jag tror att 2 kanske funkar på en sån modell. Ska se om jag kan få upp listan. Håller tummarna för att den sitter bra. Jobbigt med returer
    Trollhättan ligger norr om Göteborg och Mjölby ligger sydväst om Norrköping. På ett ungefär om det hjälper. Inte i Skåne tyvärr. Men kika imorgon på listan och inboxa eller skriv i gb. Kollar gärna i butiker här runt mig i Skåne.
    Pluttan & Plutten
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-10-20 22:55:48 följande:
    Trollhättan ligger norr om Göteborg och Mjölby ligger sydväst om Norrköping. På ett ungefär om det hjälper. Inte i Skåne tyvärr. Men kika imorgon på listan och inboxa eller skriv i gb. Kollar gärna i butiker här runt mig i Skåne.
    Har du ngn emailadress att inboxa? Du kanske får upp listan?
  • Morty

Fick bl a hem voile s/s blouse i rött idag. Jag vet inte vad jag ska tycka....om jag passar i den eller inte. Färgen är helt underbar. Men så har jag av någon anledning fått en längtan efter något mer längre tunika/klänning. Kan inte bestämma mig om jag ska satsa på en voile short dress eller en röd taradiddle. *suck* Det som talar emot taradiddlen är att jag är frusen av mig. Men någon kofta kan man säkert ha över eller någon annan lösning. Ja, jag bollar fram och tillbaka heeeela tiden en massa för och emot. Vad trött man blir på sig själv.
    Mina gråa strumpor får dock stanna kvar iaf.

Pluttan & Plutten
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-10-20 23:00:26 följande:
    Har du ngn emailadress att inboxa? Du kanske får upp listan?
    Jag inboxar dig.
    Pluttan & Plutten
  • Duntoffla
    Morty skrev 2009-10-20 23:01:04 följande:
    Fick bl a hem voile s/s blouse i rött idag. Jag vet inte vad jag ska tycka....om jag passar i den eller inte. Färgen är helt underbar. Men så har jag av någon anledning fått en längtan efter något mer längre tunika/klänning. Kan inte bestämma mig om jag ska satsa på en voile short dress eller en röd taradiddle. *suck* Det som talar emot taradiddlen är att jag är frusen av mig. Men någon kofta kan man säkert ha över eller någon annan lösning. Ja, jag bollar fram och tillbaka heeeela tiden en massa för och emot. Vad trött man blir på sig själv. Mina gråa strumpor får dock stanna kvar iaf.
    Kan du inte visa?
  • Morty
    Duntoffla skrev 2009-10-20 23:02:37 följande:
    Kan du inte visa?
    Får se om jag kan ta foto imorgon. Eller ta hjälp av min dotter.
    Pluttan & Plutten
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2