• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • malinoski

Är det någon som har fått något leveransbesked från Campadre?
    *väntar*

• Mabimao
    malinoski skrev 2009-10-20 19:40:01 följande:
    Är det någon som har fått något leveransbesked från Campadre?*väntar*
    Det är ju inte ens säkert att Campadre fått dem av OM idag. Igår fanns de ju inte.....
  • malinoski
    Mabimao skrev 2009-10-20 19:48:55 följande:
    Det är ju inte ens säkert att Campadre fått dem av OM idag. Igår fanns de ju inte.....
    Då kommer de kanske inte ens den här veckan då..
    Konstigt att inte Campadre skickar ut något besked om detta.
    *suck*
  • Mabimao
    malinoski skrev 2009-10-20 19:59:57 följande:
    Då kommer de kanske inte ens den här veckan då..Konstigt att inte Campadre skickar ut något besked om detta.*suck*
    Eller hur?
    Men det står kanske i det finstilta någonstans i och med att de aldrig lagerhåller varorna de säljer.
    De har kampanjen och får rätt antal sålda varor efteråt.
    Men OM håller inte alls tiden........

Alternativerbjudandet?......någon? Jag tänker inte ge mig
  • Duntoffla
    MammatillO skrev 2009-10-20 15:53:59 följande:
    Någon som bor i Sthlm som vet om butikerna som säljer OM där kan ev skicka varan?
    Ja, de skickar. Vet att Isako kollade det och då skulle de ha 150 kr i frakt. Är det rek är det ju ok men annars svindyrt
  • higher
    Mabimao skrev 2009-10-20 20:24:47 följande:
    Eller hur?Men det står kanske i det finstilta någonstans i och med att de aldrig lagerhåller varorna de säljer.De har kampanjen och får rätt antal sålda varor efteråt.Men OM håller inte alls tiden........ Alternativerbjudandet?......någon? Jag tänker inte ge mig
    Jag delar gärna med mig men vet inte hur man gör. Har ett word dokument med erbjudandet. Bilderna ligger i dokumentet men jag har tyvärr inte word hemma så här kan jag inte öppna filen....
  • Duntoffla

God kväll!

Shoppas det något?

Jag vet att jag är ruggigt tjatig men jag kan inte släppa tanken på "min" Glazing Check skirt. i rosa.  Ingen som sett den i sin lokala butik? FIck ju en lista av OM´s kundtjänst där ingen tar in storlek 3. Storlek 2 verkar inte heller finnas när man väl försöker få kontakt med de butiker som står på listan. En del svarar inte på mail. Blir så deppig.

FInns den verkligen inte någonstans? Här? UK? Australien? Whatever? BÖrjar bli desperat nu. {#lang_emotions_surprised}

• Morty
    Duntoffla skrev 2009-10-20 20:50:08 följande:
    God kväll! Shoppas det något? Jag vet att jag är ruggigt tjatig men jag kan inte släppa tanken på "min" Glazing Check skirt. i rosa.  Ingen som sett den i sin lokala butik? FIck ju en lista av OM´s kundtjänst där ingen tar in storlek 3. Storlek 2 verkar inte heller finnas när man väl försöker få kontakt med de butiker som står på listan. En del svarar inte på mail. Blir så deppig. FInns den verkligen inte någonstans? Här? UK? Australien? Whatever? BÖrjar bli desperat nu.
    Är det någon butik här nere i Skåne som ska ha den?

Idag fick jag förresten paket från omtalade Ajabaja. Lite komiskt då jag klickade hem och betalade förra måndagen. Sen var det iofs banköverföring. När man väljer det verkar det dröja lääänge tills man får det. Trodde det skulle dyka upp i fredags men höll mig till på måndagen. När det inte fanns något i brevlådan blev jag orolig och ringde dem med en gång. Då hade de skickat det igår! Vet att de har mycket att göra när det är kollektionssläpp men inte trodde jag att det skulle dröja så lång tid. Skulle kunnat åka in och hämtat det men har tyvärr inte haft tiden till det. Fick med ett erbjudande på några märken och det gällde tills den 18 oktober. Jag fick paketet den 20 oktober.
    Pluttan & Plutten
  • Mabimao
    higher skrev 2009-10-20 20:44:20 följande:
    Jag delar gärna med mig men vet inte hur man gör. Har ett word dokument med erbjudandet. Bilderna ligger i dokumentet men jag har tyvärr inte word hemma så här kan jag inte öppna filen....
    Står det inte något namn på plagget då?
  • Sue  Ellen
    Mabimao skrev 2009-10-20 18:35:52 följande:
    Jag trodde vi delade med oss i denna tråd.......... Själv har jag varit och shoppat en fantastisk underklänning till mina mollysar. Jag har lite svårt för siden, vill ha meterial som inte är helt stumt. Lite OT men jag är så glad att jag hittat en. Den är från "by Ti Mo"
    Hej hej! Du har ingen bild (eller länk) på underklänningen? Är på jakt efter en jag med!
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2