• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • higher
    Mabimao skrev 2009-10-20 21:00:16 följande:
    Står det inte något namn på plagget då?
    Det står bara Velour dress dark pink och att den är från den senaste kollektionen... snacka om att köpa grisen i säcken
  • Duntoffla
    Morty- tyvärr kommer jag inte in på listan över de butiker som skulle ha den i storlek 2. (fick den på jobbet och nu lyckas jag inte öppna den på den här stenåldersdatorn) Det är tydligen word 2007 och vi har 03. Minns att det stod en butik i Mjölby (var ligger det?) och trollhättan tror jag. Ska kolla upp det

Sylt- Ja, jag tror att 2 kanske funkar på en sån modell. Ska se om jag kan få upp listan.
    SooJuicy skrev 2009-10-20 21:34:13 följande:
    Jag har en short voile dress som ligger på posten och väntar, har inte orkat gå och hämta den, varit hemma sjuk och sjuka barn. Men imorron ska jag hämta ut den och hoppas den sitter bra för orkar inte hålla på med returer, råkade beställa den i stl2 och skulle haft den i 1, men men, hoppas den inte är alltför stor
    Håller tummarna för att den sitter bra. Jobbigt med returer{#lang_emotions_throwup}
  • Sylt
    Morty skrev 2009-10-20 21:36:27 följande:
    Vi är nog många som vet hur det är med "måste ha"
    *skönt med folk som förstår*
  • Frusna flickan
    Mabimao skrev 2009-10-20 18:35:52 följande:
    Jag trodde vi delade med oss i denna tråd.......... Själv har jag varit och shoppat en fantastisk underklänning till mina mollysar. Jag har lite svårt för siden, vill ha meterial som inte är helt stumt. Lite OT men jag är så glad att jag hittat en. Den är från "by Ti Mo"
    Åh bild!!!
  • Frusna flickan

Det är väldigt sällan jag inte kan ha ett Om-plagg men tyvärr måste jag returnera min underbart fina glazing check dress som kom idag. Den passade mig inte alls. Det är något med kjolens fall som gör att den liksom lägger sig helt osnyggt did höft/ridbyxlår. Dessutom var den redan tight under bysten och så brukar det inte bli på mig med stl 3. Men så har jag ju redan gått upp några kilo pga grav. Kommer ej att kunna ha en större kula i min då min bak och lår är modell större. Sedan blev den inte så snygg upptill heller på mig jaja så ska det väl vara någongång. Måste desperat ha en annan klänning nu.... Färgen är uuunderbar tycker jag för övrigt.

• malin o

Idag har jag gått i lugn o ro (utan barn alltså) o strosat runt bland superfina OM plagg. Började på Eriks i Limhamn, senare hamnade jag på Åhléns o sen Isa of Malmö. Oooo så mycket fint!! Jag vet inte vad jag ska välja... Man vill ju ha allt... Så det shoppades inget...
    Om man bara fick välja ett plagg från vinterns kollektion, vad skulle ni då välja?

• Duntoffla
    malin o skrev 2009-10-20 22:09:48 följande:
    Idag har jag gått i lugn o ro (utan barn alltså) o strosat runt bland superfina OM plagg. Började på Eriks i Limhamn, senare hamnade jag på Åhléns o sen Isa of Malmö. Oooo så mycket fint!! Jag vet inte vad jag ska välja... Man vill ju ha allt... Så det shoppades inget... Om man bara fick välja ett plagg från vinterns kollektion, vad skulle ni då välja?
    Vad mysigt att få kika i lugn och ro.
    Om jag hade pengarna så skulle jag välja Noblesse Coat. Men jag tycker även att Brand new dress eller vad den heter är fin. Men mitt must have är som sagt kjolen jag tjatar om
  • Mabimao
    higher skrev 2009-10-20 21:47:51 följande:
    Det står bara Velour dress dark pink och att den är från den senaste kollektionen... snacka om att köpa grisen i säcken
    Kan du inte vidarebefodra brevet till nån här i länken som har word som kan visa bilden. Det vore ju bra för dig med......
    Jag har heller inte word. Vem har word?
  • malin o

Duntoffla - Noblesse coat är det jackan som gick på över 5000?? Det kändes lite mastigt, men oj va snygg den var!!!

Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2