Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Det är väldigt sällan jag inte kan ha ett Om-plagg men tyvärr måste jag returnera min underbart fina glazing check dress som kom idag. Den passade mig inte alls. Det är något med kjolens fall som gör att den liksom lägger sig helt osnyggt did höft/ridbyxlår. Dessutom var den redan tight under bysten och så brukar det inte bli på mig med stl 3. Men så har jag ju redan gått upp några kilo pga grav. Kommer ej att kunna ha en större kula i min då min bak och lår är modell större. Sedan blev den inte så snygg upptill heller på mig jaja så ska det väl vara någongång. Måste desperat ha en annan klänning nu.... Färgen är uuunderbar tycker jag för övrigt.
Idag har jag gått i lugn o ro (utan barn alltså) o strosat runt bland superfina OM plagg. Började på Eriks i Limhamn, senare hamnade jag på Åhléns o sen Isa of Malmö. Oooo så mycket fint!! Jag vet inte vad jag ska välja... Man vill ju ha allt... Så det shoppades inget...
Om man bara fick välja ett plagg från vinterns kollektion, vad skulle ni då välja?
Duntoffla - Noblesse coat är det jackan som gick på över 5000?? Det kändes lite mastigt, men oj va snygg den var!!!