Inlägg från: fru vanheden |Visa alla inlägg
  • fru vanheden

Odd Molly - för oss inbitna del 2

HardcoreHunny skrev 2009-09-01 15:28:34 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-01 15:00:21 följande: Ja FyFy på Odd Molly som gör så fina kläder! Jag slänger en blick iaf då jag endå ska förbi butiken om några timmar....*farligtfarligt....ajajaj...*
    Odd molly är Farligt!
    Det får mej att göra saker som jag aldrig trodde om mej själv!
    De får mej att sänka mej till låga nivåer
    De får mej att dregla och morra och dra nödlögner för min man
    Sömnlösa nätter och skakningar i kroppen innan nästa kollektionsläpp

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Cashew skrev 2009-09-01 16:30:35 följande:
    www.tradera.com/category/category.aspx?ftgnr=...någon som handlat av denna säljaren? hon har ju en del tomma positiva, vilket inte behöver betyda att de är missnöjda, men man undrar ju. hon har haft en massa nya odd mollyplagg ute och när jag undrade vart hon köpt dom och om det finns kvitto svarade hon bara att hon inte har kvitto och att hon köpt kläderna i en vänninas butik. låter skumt och tror inte på att hon har någon vännina med butik som säljer OM.
    Om det är klänningen som du är ute efter så här är det rea på den
    http://innenetstore.jetshop.se/default.aspx?main=ListProducts.aspx&cat=136
    dsmammor rules
  • fru vanheden

Nu lämnade jag ett negativt omdöme till hon som sålde livealoten till mej som hade flera hål och vägrade återköp så nu får jag snart ett neg tillbaka..
    Så himla trist
    Hämdeomdöme är ju inte tillåtet men tradera gör inget åt det...
    Tycker att de är lite väl svaga vid sånt...
    Samma vid kopior och bluffannonser

dsmammor rules
  • fru vanheden

YES!
    Fick svar från Nelly och de har skickat en makeout blouse i chocolate till mej!
    Så glaaad!
    Längtar så tills den kommer!

och så fick förresten ett negativt omdöme tillbaka för att jag lämnade ett till henne för att hon sålde en trasig blus...Hon påstår att jag ljuger och var hotfull..
    Hotfull nej! men arg för att hon vägrade återköp fast jag had mailat bild på hålen.

dsmammor rules
  • fru vanheden
    Frusna flickan skrev 2009-09-01 22:02:34 följande:
    Han är ju nästan överst på varninglistan!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Fake
    Var hittar ni varningslistan??

Som den säljaren som lurade mej på min lovealot...
    Hon säljer mkt helt nya OM plagg, nästan bara en åt gången och då på köp nu (för annars skulle det väl vara misstänktsamt kanske) hon har över 600 i omdömen..
    Jag undrar om en del av hennes är kopior..
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Duntoffla skrev 2009-09-01 22:13:52 följande:
    God kväll!Shoppas det något här?
    Ja, jag fick idag äntligen tag på en ny makeout blouse i chocolate på Nelly så jag är överlycklig

Vill också ha en spoiler tank i powder eller rose men nu har jag inte mer råd mer nya plagg denna månaden..
    Väntar ivrigt också på min angora mix long cardigan och min nya jacka
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Duntoffla skrev 2009-09-01 22:37:40 följande:
    Makeout blouse är verkligen superfin. Vad blev det för jacka? Hej! Vad tråkigt! Jag köpte en blus från Blocket men träffade personen i fråga samt visste var blusen inhandlats. Tråkigt att man inte kan lita på folk nu för tiden.
    Ja, jag längtar så tills den kommer..
    Det blev en nylon hooded pile parca i powder #112
    Som höstjacka tänkte jag..
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    HååGe skrev 2009-09-01 22:59:44 följande:
    Tycker inte ni ofta att det blir ganska dyrt på tradera? Lyckas ni göra bra fynd?
    Tradera är tyvärr alldeles för dyrt...
    Särskilt om det är beg också...
    Men så kan det bli när något har tagit slut i butik
    Mitt fynd var en trasig blus för 1000:-, inte kul alls...
    Så ska jag bjuda igen så det kännas helt säkert och det ska vara något som jag inte hittar i butik
    dsmammor rules
  • fru vanheden
    Mabimao skrev 2009-09-01 23:04:07 följande:
    fru vanheden skrev 2009-09-01 22:16:01 följande: Jag också.......jag har en butik som håller en 3:a och en 4:a tills jag provat. Men jag vill inte att den skall vara tunn som stargirl skriver om. Är de det i år?Såg en Röd på T, upplagd idag och den såg fodrad ut.Känner mig också tok förvirrad. ;-D
    Här är länken till den trasiga blusen som jag köpte..
    Märk väl att under frakpriset där det står skick står det nytt..
    Och så var en av rosorna trasig, hål strax där under, en ful lagning med små hål runt om på sidan och ett hål mitt fram på blusen..
    http://www.tradera.com/odd-molly-862-livealot-blouse-strl-2-auktion_97425071

(obs, inte min auktion måste jag säga va?)
    dsmammor rules
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2