• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • Bambiblogg
    villemina skrev 2009-08-22 16:50:37 följande:
    Jihooo! Hittade precis min kofta i rätt storlek här: nelly.com/productOverview.asp inte att Nelly sålde OM! Utbudet var ju ganska skralt... Men det var PRECIS vad jag letade efter (Angora Long caridgan i grått). Hoppas den åker SNABBT i posten! *glad*
    Ja, det var då inter mycket OM... men kul att du hittade den du letade efter! Jag letar efter den i mörkblått, storlek 1. Nån som har sett den nånstans?
  • Sara Mia
    Bambiblogg skrev 2009-08-22 17:01:15 följande:
    Ja, det var då inter mycket OM... men kul att du hittade den du letade efter! Jag letar efter den i mörkblått, storlek 1. Nån som har sett den nånstans?
    Prova Smultrongården/ www.estiliodesign.se . Där finns den på bild, men vilka storlekar som finns står inte på hemsidan. Det får man maila eller ringa och fråga. Jag har beställt därifrån och det är finfin service. Till råga på detta har hon alltid FRI FRAKT på Odd Molly. Hoppas du får napp. Lycka till!
  • oOrosamarängerOo
    Puffig Pingla skrev 2009-08-22 10:42:34 följande:
    *asg* utmärkt liknelse. Har också ett par IJ som jag funderar på om de inte borde luftas idag. Men det kanske är lite varmt att shoppa med fodrade stövlar nu...
    Hehe  Skulle promt ut i stövlarna, men fick hem å byta. Blev ju sol, 21 grader och helt fuktigt in luften så ingen höjdare med dem på
    Stargirl skrev 2009-08-22 10:48:48 följande:
    Jag har ett par söta gummistövlar i rött från Hunter.
    Har varit påväg att köpa ett par hunter i ett års tid och velat mellan ljusrosa och vita men varje gång jag sedan skullat beställa eller köpa dem i stan så har de varit slut i min strl, så förra veckan slog jag till på ett par ilse i creme istället
  • Duntoffla
    Sara Mia skrev 2009-08-22 16:59:42 följande:
    Nu har jag fått en ny craving. Efter att ha varit in på Malenami´s blogg, www.malenami.com och sett henne i OM-butiken så har jag definitivt fatsnat för 4 continent x-stitch i chocolate och jag vet att den finns i min lokala OM-butik. Går jag dit och provar är jag säkert helt fast. Färgerna är bara så mustiga och härliga. Ja, hur gör man? Hjärtat säger en sak och hjärnan en annan. Hmmm...Funderar
    Den är verkligen superfin IRL *späder på begäret lite*
  • Kajsan
    Puffig Pingla skrev 2009-08-22 18:51:50 följande:
    Svårt att säga egentligen. När man kollar på ärmarna så är det ju loggor från äldre kollektioner dvs förmodligen inga kopior. Men skulle jag handla där skulle jag definitivt kräva Paysongaranti.
    Jag var lite sugen, men då skulle jag kräva att få möta upp säljaren.
    Lattemamma med Bugaboo och höga klackar!
  • gambia90

Jag var ute på Bambis mollypromenad idag (stockholmcentrum).

I Om butiken fyndade jag till 70%!!!! Jag fick en gul jane loves terry tunic stl 4 och ett full emb. tank stl 3 (den med rosor) för 800kr. Jag är överlycklig. Jag kan inte fatta att det fina linnet fanns kvar till70%rean.

Det var någon ny i kassan som blev tillsagd av en annan i personalen att vi som handlar på rean inte skall få "silkespapper" runt plaggen eller de fina påsarna. Vi skall bara få plagget i en brun papperspåse ;) Vilka snålisar!

Åhlenscity var skittråkigt. inget nytt. Fanns lite frotte och commalinnen på rea.

Mathilde pkhuset var ok. Hittade en sådan där lila frilledtop som bambi och många här förespråkade men jag var för snål. Måste vara rean som gjorde mig till en snålis.

Mathilde bibl.gatan var tråkig. Fanns den där tjocka cardigan i royal . Blev jättebesviken. Tyckte de där cardigans var snyggare på bild än i verkligheten. Blir nog kopiorna från lindex istället. de var mjuka men inte värda nästan 2000kr tror jag.

• NewYorker
    Kajsan skrev 2009-08-22 18:55:16 följande:
    Jag var lite sugen, men då skulle jag kräva att få möta upp säljaren.
    Jag är väldigt sugen.

Vet inte hur jag ska göra, men att mötas är nog ett måste.
  • Puffig Pingla
    gambia90 skrev 2009-08-22 19:05:47 följande:
    Jag var ute på Bambis mollypromenad idag (stockholmcentrum).I Om butiken fyndade jag till 70%!!!! Jag fick en gul jane loves terry tunic stl 4 och ett full emb. tank stl 3 (den med rosor) för 800kr. Jag är överlycklig. Jag kan inte fatta att det fina linnet fanns kvar till70%rean. Det var någon ny i kassan som blev tillsagd av en annan i personalen att vi som handlar på rean inte skall få "silkespapper" runt plaggen eller de fina påsarna. Vi skall bara få plagget i en brun papperspåse ;) Vilka snålisar! Åhlenscity var skittråkigt. inget nytt. Fanns lite frotte och commalinnen på rea.Mathilde pkhuset var ok. Hittade en sådan där lila frilledtop som bambi och många här förespråkade men jag var för snål. Måste vara rean som gjorde mig till en snålis.Mathilde bibl.gatan var tråkig. Fanns den där tjocka cardigan i royal . Blev jättebesviken. Tyckte de där cardigans var snyggare på bild än i verkligheten. Blir nog kopiorna från lindex istället. de var mjuka men inte värda nästan 2000kr tror jag.
    Åh, jag tog samma tur idag
    Undrar om det var dig jag såg stå oh dra i den gula jane loves terry.

Själv köpte jag inte ett jota på rea. Allt till fullpris - plånboken gråter fortfarande.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2