Odd Molly - för oss inbitna del 2
Odd Molly tråd för oss inbitna
Odd Molly tråd för oss inbitna
Vem var det som jagade en Cotton embroidered red ls blouse (329a). Finns iaf på Zoovillage.
Jag var ute på Bambis mollypromenad idag (stockholmcentrum).
I Om butiken fyndade jag till 70%!!!! Jag fick en gul jane loves terry tunic stl 4 och ett full emb. tank stl 3 (den med rosor) för 800kr. Jag är överlycklig. Jag kan inte fatta att det fina linnet fanns kvar till70%rean.
Det var någon ny i kassan som blev tillsagd av en annan i personalen att vi som handlar på rean inte skall få "silkespapper" runt plaggen eller de fina påsarna. Vi skall bara få plagget i en brun papperspåse ;) Vilka snålisar!
Åhlenscity var skittråkigt. inget nytt. Fanns lite frotte och commalinnen på rea.
Mathilde pkhuset var ok. Hittade en sådan där lila frilledtop som bambi och många här förespråkade men jag var för snål. Måste vara rean som gjorde mig till en snålis.
Mathilde bibl.gatan var tråkig. Fanns den där tjocka cardigan i royal . Blev jättebesviken. Tyckte de där cardigans var snyggare på bild än i verkligheten. Blir nog kopiorna från lindex istället. de var mjuka men inte värda nästan 2000kr tror jag.