Skrutteruttan skrev 2009-08-21 06:40:41 följande:
Hmm det beror nog på...det finns gott om utrymme för bysten, men den är tight över armarna så det beror nog på var du har ditt "problemområde"...
haha oki tack gumman.. Det är nog lite av varje tyvärr.. Fått min mormors fina brottararmar, ladugårds gump o vattenmeloner

Får helt enkelt prova. Måste komma iväg till ngn OM butik snart.. Ngn som har tips om butik som inte ligger 30 mil från Jönköping?? Med BRA sortiment??
Puffig Pingla skrev 2009-08-21 00:35:13 följande:
Jodå, hon säljer äkta grejer men till hiskeligt överpris fläckvis. Hon blev tidigare avstängd på Tradera pga hon sålde höstkollektionen innan den kommit ut.Bina har mailat lite med henne. Och jag har stämt av måtten på en av mina gamla, gamla koftor (hon sålde en likadan) och de stämde klockrent.Men som sagt, vill man handla där får man vara beredd på att betala mucho. Men några kopior är det nog inte tal om.
Köpte en lovely knit turkose från henne till samma pris som de gick för nya. Den är äkta men kändes väääldigt olustigt innan jag fick hem den o sen jämförde med andra som var äkta.. Men! supertrevlig säljare, men kunde gott redovisa mer vart hon får dem ifrån...