• Stargirl

Odd Molly - för oss inbitna del 2

Odd Molly tråd för oss inbitna

• Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2
  • gambia90
    Puffig Pingla skrev 2009-08-22 19:09:51 följande:
    Åh, jag tog samma tur idag Undrar om det var dig jag såg stå oh dra i den gula jane loves terry.Själv köpte jag inte ett jota på rea. Allt till fullpris - plånboken gråter fortfarande.
    Vet inte? Jag hade på mig en svart 327 med rosa broderi, blå jeans. Håret i hästsvans och stora svarta solglasögon ;) Det var vid 14:00 någongång.
  • Sandra G

Kikade i din blogg. Massor av fina påsar. Vad köpte du för kul? *nyfiken*

Åh, jag tog samma tur idag Undrar om det var dig jag såg stå oh dra i den gula jane loves terry. Själv köpte jag inte ett jota på rea. Allt till fullpris - plånboken gråter fortfarande.
  • jojoa75
    Pokergirl skrev 2009-08-22 12:17:36 följande:
    jojoa75: precis den, med volang, menar jag. Den var jättefin i almost black men jag skulle så gärna kika på en i cherry. Var hittade du din? Bild kanske?!
    Köpte min på milkandhoney, både cherry och vit.
    Sorry, ingen fungerande kamera nu..
    Men jag älskar den! Jättefin passform och så skön!
    Jag bara tjatar på andra om bilder, men så lägger jag inte ut nån själv..
    Sara Mia skrev 2009-08-22 12:20:13 följande:
    Normal tycker jag. Fast jag har endast den i ull. Vet ej om bomulls-varianten är större. Kan ju vara så om man tänker på Lovely-knit koftorna.
    Visste inte att de fanns i två olika varianter. Tack för svaret!
    ♥ Lucas ♥ Emma ♥ Le - det smittar!
  • Puffig Pingla
    Sandra G skrev 2009-08-22 19:19:55 följande:
    Kikade i din blogg. Massor av fina påsar. Vad köpte du för kul? *nyfiken*
    hihi, gjorde en cliffhanger där.
    Det kommer ett nytt inlägg med bild på plaggen senare i kväll. Men jag kan ju säga att jag kom hem med betydligt mer än jag åkte in till stan för.
  • Sandra G

Kul!
    Det skulle jag också vilja göra. Har än så länge bara 2 OM men väntar nu på att Lovely knit ska komma till min butik (alltså den som ligger närmast där jag bor).

Puffig Pingla skrev 2009-08-22 19:41:56 följande:
    hihi, gjorde en cliffhanger där. Det kommer ett nytt inlägg med bild på plaggen senare i kväll. Men jag kan ju säga att jag kom hem med betydligt mer än jag åkte in till stan för.
  • NewYorker
    hihi, gjorde en cliffhanger där. Det kommer ett nytt inlägg med bild på plaggen senare i kväll. Men jag kan ju säga att jag kom hem med betydligt mer än jag åkte in till stan för.
    Plåga oss inte ...
  • Frusna flickan
    Sara Mia skrev 2009-08-22 16:59:42 följande:
    Nu har jag fått en ny craving. Efter att ha varit in på Malenami´s blogg, www.malenami.com och sett henne i OM-butiken så har jag definitivt fatsnat för 4 continent x-stitch i chocolate och jag vet att den finns i min lokala OM-butik. Går jag dit och provar är jag säkert helt fast. Färgerna är bara så mustiga och härliga. Ja, hur gör man? Hjärtat säger en sak och hjärnan en annan. Hmmm...Funderar
    Gud! Jag håller med! Jag har inte sett åt den (el någon annan av dem) nu har ju redan en (purple) och sålde nyligen vårens i rose, men den här var ju bara så fin!!!! Jag älskar den tunikan, den passar så fint till jeans och stölar om hösten.
  • Duntoffla
    Åh, jag tog samma tur idag Undrar om det var dig jag såg stå oh dra i den gula jane loves terry. Själv köpte jag inte ett jota på rea. Allt till fullpris - plånboken gråter fortfarande.
    Hoppsan, vilken liten samling! Spännande!
  • Duntoffla

Var ju och kikade på lite Odd Molly i Sickla igår och jag börjar fundera på om jag ska ha en Light cotton embroided dark blue blouse istället för den långärmade.Egentligen känns långärmat bättre inför hösten men samtidigt så kändes det bra med lite längre modell.

Nu till min fråga; hur är den kortärmade i storlek? (provade aldrig) Kan man ta sin vanliga storlek? Kikade på Zoovillage men bystmåtten gjorde mig lite brydd. Enligt dem borde jag ha 1 (har 2 i vanliga fall)

• Sara Mia
    Ja, nu har jag sett vad påsarna gömde. Oj! vilka fina inköp. Ser fram mot en visning snart.
    Gud vad jag längtar att få gå denna Molly-walk jag också.
    Men den som väntar på något gott väntar ALLDELES för länge.
Svar på tråden Odd Molly - för oss inbitna del 2