• Elsans

Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!

Jag vill bli tipsad om bloggar ni tycker är roliga men jag vill INTE att ni länkar till era egna bloggar för faktiskt så är merparten av alla bloggar tråkiga och i sånna här trådar så länkar folk bara till sina "hej idag åt jag och Ronnie makaroner och det var gott"-bloggar och de är INTE intressanta för någon annan än bloggägaren och möjligtvis Ronnie.

(ja det var med flit jag skrev allt i en enda mening)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 17:32
    Alltså. Det behöver inte vara rena humorbloggar utan vanliga bloggar som är bra, och gärna lite roliga.
  • Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!
  • Mossagti
    pezz skrev 2009-10-06 13:36:37 följande:
    www.bloggtrafik.nu/index.php om du går in där så får du bl.a flera läsare men när man samlar poäng så slumpas bloggar fram och då kanske du hittar någon
    Och du tjänar förstås inget på att stå som "sponsor" i länken?
  • pezz
    Kommandomamman skrev 2009-10-06 18:22:07 följande:
    Och du tjänar förstås inget på att stå som "sponsor" i länken?
    jo det gör man men använder inte sidan till någon blogg eftersom att jag har metrobloggen och det får man inte göra där men gå in påbloggtrafik.nu eller vad det är då
  • lollis
    Elsans skrev 2009-08-17 15:41:52 följande:
    Jag vill bli tipsad om bloggar ni tycker är roliga men jag vill INTE att ni länkar till era egna bloggar för faktiskt så är merparten av alla bloggar tråkiga och i sånna här trådar så länkar folk bara till sina "hej idag åt jag och Ronnie makaroner och det var gott"-bloggar och de är INTE intressanta för någon annan än bloggägaren och möjligtvis Ronnie.

(ja det var med flit jag skrev allt i en enda mening)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 17:32
    Alltså. Det behöver inte vara rena humorbloggar utan vanliga bloggar som är bra, och gärna lite roliga.
    daligfantasi.devote.se
Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!