• Elsans

Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!

Jag vill bli tipsad om bloggar ni tycker är roliga men jag vill INTE att ni länkar till era egna bloggar för faktiskt så är merparten av alla bloggar tråkiga och i sånna här trådar så länkar folk bara till sina "hej idag åt jag och Ronnie makaroner och det var gott"-bloggar och de är INTE intressanta för någon annan än bloggägaren och möjligtvis Ronnie.

(ja det var med flit jag skrev allt i en enda mening)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 17:32
    Alltså. Det behöver inte vara rena humorbloggar utan vanliga bloggar som är bra, och gärna lite roliga.
  • Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!
  • Elsans
    Metrolifestyle skrev 2009-08-17 16:53:10 följande:
    Ledsen Åsa, men jag svävar på moln efter att min blogg blivit utsedd till Sveriges bästa pappablogg 2009. Om jag gör dig besviken så lovar jag skicka dig ett par biobiljetter. www.metrolifestyle.se/metrofarsan
    Hmpf, eg borde jag straffa dig genom att inte gå in på din blogg (och ännu hellre borde jag låtsas att jag tyckte den var pisstråkig för att få mig ett par biobiljetter) men nu gjorde jag det ändå. Den var ok, ingen som hamnar på bloglovin men jag kan tänka mig att besöka den då och då.
    JePaLuLi skrev 2009-08-17 16:43:32 följande:
    Samma här. Man får sig ett och annat skratt av hans ex Katrin också. www.finest.se/katrin
    Den var rätt kul men inget jag kommer följa, lite för plutmunnig för min smak.
  • Elsans
    Trailer T skrev 2009-08-17 18:15:27 följande:
    amandavardet.blogg.se/ Den här är ju annars kul På ett tragiskt vis
    Haha, jo på ett väldigt tragiskt vis!!Dom förstod jag mig inte riktigt på.
    FruSabbi skrev 2009-08-17 18:22:01 följande:
    Missmaddis.com är öppen, rolig och rakt på sak! Rekommenderar starkt!!!!!
    Den är säkert superbra men jag pallar inte läsa så långa inlägg för att ta reda på det.
  • fruis

TS,

synd att du inte gillade mina bloggtips. Själv läser jag bägge två med ett brett leende.

Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!