• Elsans

Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!

Jag vill bli tipsad om bloggar ni tycker är roliga men jag vill INTE att ni länkar till era egna bloggar för faktiskt så är merparten av alla bloggar tråkiga och i sånna här trådar så länkar folk bara till sina "hej idag åt jag och Ronnie makaroner och det var gott"-bloggar och de är INTE intressanta för någon annan än bloggägaren och möjligtvis Ronnie.

(ja det var med flit jag skrev allt i en enda mening)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 17:32
    Alltså. Det behöver inte vara rena humorbloggar utan vanliga bloggar som är bra, och gärna lite roliga.
  • Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!
  • Elsans
    MiaLau skrev 2009-08-19 00:15:16 följande:
    amandavardet.blogg.se/ haha den tyckte kag var rolig, men roligast är ändå hennes youtubeinlägg.. hehe tror man kan söka på hennes alias där.. haha.. såå bimbo =)
    Jag blir också mest irriterad, och tycker det är tragiskt...
    sannispannisen skrev 2009-08-19 00:15:13 följande:
    sadarlagomkul.blogspot.com/search?updated-max... den var rolig och inte sådär krystat överamtitös.
    Den har varit rekomenderad tidigare, helt ok.
  • Elsans
    Danitrass skrev 2009-08-19 17:15:59 följande:
    Vill du ha just ROLIGA bloggar eller intressanta och bra rent generellt?
    Intressanta och bra rent generellt.
  • vickis75
    Åsa A skrev 2009-08-19 16:49:33 följande:
    Den lyckades jag inte ens komma in på, tyvärr. Och ja Berit är GRYM (spär på egot liiite till). Håller verkligen med!!!!!
    Jag tror Bääärit länkar till den på sin sida, kanske funkar den vägen. Kan ju ha varit att jag länkade till första inlägget eftersom hon lade ner för ett litet tag sedan och det är ju inte toppenkul att börja med sista inlägget (tycker jag).
    Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • Elsans
    Danitrass skrev 2009-08-19 17:37:13 följande:

De två första var riktigt riktigt bra! Den tredje var också bra men lite mycket kyrka. Den fjärde var på engelska så den läste jag inte så mkt av och den sista hade jättebra början på inläggen men jag orkade inte läsa klart dem för de var sååå långa.
  • Elsans
    vickis75 skrev 2009-08-19 17:37:48 följande:
    Jag tror Bääärit länkar till den på sin sida, kanske funkar den vägen. Kan ju ha varit att jag länkade till första inlägget eftersom hon lade ner för ett litet tag sedan och det är ju inte toppenkul att börja med sista inlägget (tycker jag).
    Aha, ska kolla där! nä, är den nedlagd så läser jag helst från början liksom. Den här är också nedlagd men GRYM:

jonasad.blogspot.com/
Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!