• Elsans

Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!

Jag vill bli tipsad om bloggar ni tycker är roliga men jag vill INTE att ni länkar till era egna bloggar för faktiskt så är merparten av alla bloggar tråkiga och i sånna här trådar så länkar folk bara till sina "hej idag åt jag och Ronnie makaroner och det var gott"-bloggar och de är INTE intressanta för någon annan än bloggägaren och möjligtvis Ronnie.

(ja det var med flit jag skrev allt i en enda mening)

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2009-08-19 17:32
    Alltså. Det behöver inte vara rena humorbloggar utan vanliga bloggar som är bra, och gärna lite roliga.
  • Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!
  • vickis75

Numera nedlagd, men en jättefavorit är den här: http://tesstamente.blogg.se/2009/january/

Bääärit är också en favorit, men henne hade du hittat själv ser jag.

Däremot skulle jag aldrig få för mig att länka till mig själv. (Den i sidfoten är en fotoutmaningsblogg, så där är mest bilder, och den ser jag inte som att jag länkar till mig själv, den bara hänger med.  Och den ingår inte i mitt tipsande. )

Bara den ovetande blir arg, den vise förstår. - morrdrakens365.wordpress.com -
  • Bevabus

Någon har säkert redan rekommenderat denna, men den är värd att nämnas flera gånger!

www.egoinas.se

Alltid garanterat skratt, med mycket ironi!

• vadskajaghetadå

eisas var ju the one and only de flesta vet vilken jag menar.
    de bloggar ni lagt upp är ju roliga, men det känns bara som en jävla stor tävlan om vem som vågar bjuda på sig själv mest och strävan att vara så udda som möjligt, så genomskinnligt.

• MiaLau

amandavardet.blogg.se/

haha den tyckte kag var rolig, men roligast är ändå hennes youtubeinlägg.. hehe tror man kan söka på hennes alias där.. haha.. såå bimbo =)

• vadskajaghetadå
    MiaLau skrev 2009-08-19 00:15:16 följande:
    amandavardet.blogg.se/haha den tyckte kag var rolig, men roligast är ändå hennes youtubeinlägg.. hehe tror man kan söka på hennes alias där.. haha.. såå bimbo =)
    undrar om hon tror att hennes blogg ligger i bloggtoppen pga det hon skriver eller enbart pga hennes youtube-klipp.
    vissa gör allt för pengar, kul att vara känd för en sån sak, en av sveriges mest utskrattade personer.
    stackarn
  • Bevabus

jag har nog aldrig läst en mera irriterande blogg..
    tacka vet jag Egoina

MiaLau skrev 2009-08-19 00:15:16 följande:
    amandavardet.blogg.se/haha den tyckte kag var rolig, men roligast är ändå hennes youtubeinlägg.. hehe tror man kan söka på hennes alias där.. haha.. såå bimbo =)
  • Elsans
    penelope skrev 2009-08-18 21:37:32 följande:
    Synd då jag tycker min blogg är bra, men det är din förlust ;) Kram på er alla bloggare =)pepsigirl skrev 2009-08-18 21:45:03 följande:
    rekomenderar min egen ändå har iaf över 100 unika läsare minst varje dag så liiite intressant är den ju hihi
    Den här gången ignorerar jag själv-rekomendationerna på riktigt.
    Bevabus skrev 2009-08-19 00:07:19 följande:
    Någon har säkert redan rekommenderat denna, men den är värd att nämnas flera gånger! www.egoinas.se Alltid garanterat skratt, med mycket ironi!
    Jag känner mig lite för gammal för den bloggen tror jag, har varit inne några gånger men aldrig fastnat.
  • Elsans
    vickis75 skrev 2009-08-18 23:57:32 följande:
    Numera nedlagd, men en jättefavorit är den här: tesstamente.blogg.se/2009/january/ Bääärit är också en favorit, men henne hade du hittat själv ser jag. Däremot skulle jag aldrig få för mig att länka till mig själv. (Den i sidfoten är en fotoutmaningsblogg, så där är mest bilder, och den ser jag inte som att jag länkar till mig själv, den bara hänger med.  Och den ingår inte i mitt tipsande. )
    Den lyckades jag inte ens komma in på, tyvärr. Och ja Berit är GRYM (spär på egot liiite till).
    sannispannisen skrev 2009-08-19 00:08:59 följande:
    eisas var ju the one and only de flesta vet vilken jag menar. de bloggar ni lagt upp är ju roliga, men det känns bara som en jävla stor tävlan om vem som vågar bjuda på sig själv mest och strävan att vara så udda som möjligt, så genomskinnligt.
    Håller verkligen med!!!!!
Svar på tråden Jag vill läsa roliga bloggar (och rekomendera nu för fan inte till din egna blogg)!