Anonym skrev 2009-08-22 11:13:45 följande:
Jag har också hemorrojder och har haft det i 3-4 år. Det blev mycket värre under graviditeten eftersom jag åt järntabletter vilket gjorde att jag blev stenhård i magen och sen lös. Jag har tagit kontakt med en familjeläkare som skickade en remiss till kirurgmottagningen i Väserås och jag antar att innan 2015 så kanske jag har fått hjälp! Det är så det känns just nu under tiden man väntar att man ska få hjälp att det dröjer så jävla lång tid att jag snart tar en kniv och skär bort dem själv!Doktorn skrev ut Sheriproct men jag har inte hunnit med att smörja in mig varje dag(speciellt inte under mens) så därför har det inte haft sån bra effekt.Idag är en sån skitdag då min man vill ha sex och jag är dålig i magen. Jag ska nog ta och suga av honom
iaf, annars så tar han nog ut skilsmässa snart. Har själv haft såna tankar men jag älskar honom så mycket och vill inte att det ska ta slut! Vi har knappt sex längre eftersom jag känner mig så äcklad av mig själv och ofta är dålig i magen.
Samma problem här med sexet. Jag vågade ju inte ens berätta för mannen om problemet för det var så genant. Till sist hade jag inget val och då sa han bara: jaha? vad är problemet?
Alltså han förstod naturligtvis de fysiska problemen men han menade att det inte behövde ställa till problem för vårt sexliv. Jag behövde inte oroa mig för att han skulle få avsmak..han hade ju inte märkt av det. Nu behöver man ju inte vara värsta sexatleten när problemen är som värst men vi har fått det att fungera.
Jag har slutat äta bröd, pasta, gröt och såna saker för min mage mår verkligen inte bra av det. Nu är det mycket bättre!
Ska ligga på om min operation, har inte ens fått remissbekräftelse än.