• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • KikiBoo
    Brooke skrev 2009-10-23 10:47:45 följande:
    JO du måste skämta inte fan tänker jag dansa den där jävla dansen :O Herrejösses då får jag ju skämas :S Joo men när jag såg en artikel 2004 då han gick upp i rätten det var DÅ jag upptäckte honom, men av nån jävla konstig anledning så köpte jag inga skivor :S Jag sökte på Youtube och lyssnade första gången på You are not alone =)
    Haha jo jag vet att du upptäckte han då
    Men.. Då kan du inte säga att du ALLTID gillat honom om du upptäckte honom då..
    Well.. Nu har du ju alla skivorna

Tyckte btw att dansen knäckte Skulle lätt dansa så på krogen, haha!
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • KikiBoo
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-23 10:55:50 följande:
    har för mig att den är i boxen
    Jo jag kom oxo o tänka på de.. Såg bekant ut när jag tittade lite närmare
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Rååsa Smurfen
    BooBoo skrev 2009-10-23 10:56:19 följande:
    Haha jo jag vet att du upptäckte han då Men.. Då kan du inte säga att du ALLTID gillat honom om du upptäckte honom då.. Well.. Nu har du ju alla skivorna Tyckte btw att dansen knäckte Skulle lätt dansa så på krogen, haha!
    glöm då inte de fina accessoarerna till dansen okså då
  • Rååsa Smurfen
    Haha jo jag vet att du upptäckte han då Men.. Då kan du inte säga att du ALLTID gillat honom om du upptäckte honom då.. Well.. Nu har du ju alla skivorna Tyckte btw att dansen knäckte Skulle lätt dansa så på krogen, haha!
    vi får vara snälla mot Brooke  minns från förra tråden hur arg du blev på mig brooke då jag ifrågasatt dig {#lang_emotions_wink}  fick skicka en massa blommor och ursäkter
  • Brooke
    aldrig i livet..
    Rååsa Smurfen skrev 2009-10-23 11:02:59 följande:
    vi får vara snälla mot Brooke  minns från förra tråden hur arg du blev på mig brooke då jag ifrågasatt dig   fick skicka en massa blommor och ursäkter
    Jag har ju redan förklarat hur det ligger till, och jag trodde ni hade förstått det och acceptera det.. Så lägg er det bakom er snälla. Jag vet när jag upptäckte honom och när jag VERKLIGEN lyssnade på honom var när han dog. Och jag kan inte vrida tillbaka klockan tills jag föddes och upptäckte honom själv. Vi hade lixom inge internet som var bredband förrens typ 2000 nångång. Och min första egna dator har jag haft sen 2002 eller nått liknande.
Svar på tråden We are the Billie Jeans!