• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • KikiBoo

Puppilur har fått dagisplats i Januari.. Hurray. Samma dag som jag börjar plugg. (Jag antar att jag kommer in )
    Och idag fick Vikke hem papper att han har pappadagar kvar att ta ut. 50 dagar för Puma och 15 för Ville..
    Så i Januari kommer han ta ut dagar. Skitbra! Skolar han in Puma plus att hon får en mjukstart med korta dagar hela januari. Jag var inte alls sugen på att hon skulle börja gå långa dagar på en gång..
    Så nu har en börda lyfts bort från mitt lilla grishjärta

puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Men åhh va kul nöff nöff till dig och din familj

BooBoo skrev 2009-10-23 19:09:26 följande:
    Puppilur har fått dagisplats i Januari.. Hurray. Samma dag som jag börjar plugg. (Jag antar att jag kommer in )Och idag fick Vikke hem papper att han har pappadagar kvar att ta ut. 50 dagar för Puma och 15 för Ville..Så i Januari kommer han ta ut dagar. Skitbra! Skolar han in Puma plus att hon får en mjukstart med korta dagar hela januari. Jag var inte alls sugen på att hon skulle börja gå långa dagar på en gång.. Så nu har en börda lyfts bort från mitt lilla grishjärta
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-10-23 19:09:26 följande:
    Puppilur har fått dagisplats i Januari.. Hurray. Samma dag som jag börjar plugg. (Jag antar att jag kommer in )Och idag fick Vikke hem papper att han har pappadagar kvar att ta ut. 50 dagar för Puma och 15 för Ville..Så i Januari kommer han ta ut dagar. Skitbra! Skolar han in Puma plus att hon får en mjukstart med korta dagar hela januari. Jag var inte alls sugen på att hon skulle börja gå långa dagar på en gång.. Så nu har en börda lyfts bort från mitt lilla grishjärta
    Förstår att det kändes skönt.
    Jag kommer inte skaffa ett heltidsjobb förän mina ungar börjat skolan. Så kommer satsa på deltid medans dom är små
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-10-23 19:13:34 följande:
    Men åhh va kul nöff nöff till dig och din familj

U know.. Viktors smeknamn på mig är Grisen
    mona83 skrev 2009-10-23 19:23:58 följande:
    Förstår att det kändes skönt. Jag kommer inte skaffa ett heltidsjobb förän mina ungar börjat skolan. Så kommer satsa på deltid medans dom är små
    Jag hoppas att jag kommer slippa ha ungarna på dagis långa dagar.
    Förmdodligen så kommer det nog bli så från feb-maj ..  Mitt plugg o viktor som jobbar.
    Men der är skönt att Vikke är ledig en till två gånger i veckan oxo..
    Längtar till sommaren då kotten är ute o vi alla är hemma o myser
  • Bevabus

Va romantiskt

BooBoo skrev 2009-10-23 19:30:25 följande:
    U know.. Viktors smeknamn på mig är Grisen
  • KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-10-23 19:37:10 följande:
    Va romantiskt
    abselutley

Dött de är här inne då..

Snart kommer guuben hem från jobb. Bad han köpa jäst i grahamsmjöl. Jag ska baka bröd imorrnbiti till frullen
  • Bevabus

Det är dött här inne för jag daaaansaaaar

BooBoo skrev 2009-10-23 20:04:58 följande:
    abselutley Dött de är här inne då..Snart kommer guuben hem från jobb. Bad han köpa jäst i grahamsmjöl. Jag ska baka bröd imorrnbiti till frullen
  • Brooke
    Bevabus skrev 2009-10-23 18:42:04 följande:
    Men varför håller du på och ändrar det du har skrivit hela tiden? Jag håller inte alltid med om saker jag har skrivit i min blogg för flera månader sedan, men det var så jag tänkte och tyckte på den tiden så jag låter det stå kvar. Det är väl bara det som vi ifrågasätter Det förflutna tillhör det förflutna..
    mjo men många som tkr jag skulle ändra och jag kan hålla med dig
  • Bevabus

vem tycker att du ska ändra?

Brooke skrev 2009-10-23 21:54:03 följande:
    mjo men många som tkr jag skulle ändra och jag kan hålla med dig
Svar på tråden We are the Billie Jeans!