• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • KikiBoo
    mona83 skrev 2009-10-23 18:20:04 följande:
    Jag vann the one, skulle det stå Nu ska jag sätta fart och städa så ungarna kan lägga sig nån gång
    tjooooohoooooo

En unge är nattat. Villeman..
    Vi satt o spelade spel.. Det var så trevligt o mysigt. Spelade Fem myror är fler än fyra elefanter.. Tränade på bokstäver.
    Rätt som de va flippar han.. Gaaaaah! Pyjamas, borsta tänder o läsa bok.. Jag han inte läsa klart Pannkakstårtan så jag vet inte hur den slutar Grabben slockna fort..
    puvi.blogg.se -Vilhelm o51o14 & Puma o7o73o-
  • Bevabus

Pannkakstårtan är ju en klassiker! Den får du bara inte missa slutet på BooBoo

BooBoo skrev 2009-10-23 18:21:54 följande:
    tjooooohoooooo En unge är nattat. Villeman.. Vi satt o spelade spel.. Det var så trevligt o mysigt. Spelade Fem myror är fler än fyra elefanter.. Tränade på bokstäver.Rätt som de va flippar han.. Gaaaaah! Pyjamas, borsta tänder o läsa bok.. Jag han inte läsa klart Pannkakstårtan så jag vet inte hur den slutar Grabben slockna fort..
  • KikiBoo

Hann stavas faktiskt med två N.. Annars blir det ju Han.. Ni vet.. Hane.. haha

• KikiBoo
    Bevabus skrev 2009-10-23 18:22:44 följande:
    Pannkakstårtan är ju en klassiker! Den får du bara inte missa slutet på BooBoo
    Fortsättning följer imorrn då
  • Brooke
    BooBoo skrev 2009-10-23 14:49:01 följande:
    Du får ändra detta inlägg oxo då "Jag har inga speciella minnen av Jackson eftersom jag inte hade han som idol" Men vi tycker omd ig iaf BrookiecookieJo jag har tråkigt... Ont i svanken.. Dammsugit o städat!Funderar på att slänga ut barn på gården. Kratta löv åt morsan Jag hoppas på lite Bill ikväll
    Det är ju rätt eftersom jag fick honom inte till någon idol förrens nu på senare dar, för typ ett år sen men inte då. Men ska ändra. Men inte nu har en kompis. Vet inte i vilket inlägg du menar heller..
  • mona83

Eric Cartman- Come sail away

Riktigt bra, om man är nörd

Finns med In the getto oxå

• KikiBoo
    Brooke skrev 2009-10-23 18:27:07 följande:
    Det är ju rätt eftersom jag fick honom inte till någon idol förrens nu på senare dar, för typ ett år sen men inte då. Men ska ändra. Men inte nu har en kompis. Vet inte i vilket inlägg du menar heller..
    Haha! Men duuuu... Jag skoja ju bara med dig. Inte ska du ändra på det heller.. Han var ju inte din idol då.. Men är det nu.
  • Bevabus

Men varför håller du på och ändrar det du har skrivit hela tiden?
    Jag håller inte alltid med om saker jag har skrivit i min blogg för flera månader sedan, men det var så jag tänkte och tyckte på den tiden så jag låter det stå kvar. Det är väl bara det som vi ifrågasätter Det förflutna tillhör det förflutna..

Brooke skrev 2009-10-23 18:27:07 följande:
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-10-23 18:41:33 följande:
    Fan vilken nörd du är
    Japp en väldigt stolt nörd
Svar på tråden We are the Billie Jeans!