• Bevabus

We are the Billie Jeans!

Här är den nya diskussionstråden för oss som blev bekanta genom att vi var fans till Kungen av Pop!
    Vi må ha snackat slut på nästan allt om vår idol, men nu babblar vi vidare om vad som sker i våra liv

Vi välkomnar givetvis nya medlemmar till vår grupp om någon är intresserad ♥

• Svar på tråden We are the Billie Jeans!
  • Bevabus

men det sa hon väl inte? eller har jag missat ett inlägg? :S

Brooke skrev 2009-10-23 22:17:50 följande:
    BooBoo
  • Bevabus

vilka inlägg var det i?

Brooke skrev 2009-10-23 22:21:35 följande:
    Hon sa väl att jag skulle ändra, Rååsa Smurfen sa de väl oxå?
  • mona83
    BooBoo skrev 2009-10-23 20:04:58 följande:
    abselutley Dött de är här inne då..Snart kommer guuben hem från jobb. Bad han köpa jäst i grahamsmjöl. Jag ska baka bröd imorrnbiti till frullen
    Mamma och dom tittade över, då kan jag ju inte sitta här
  • Bevabus

Joho du skulle ha dissat dem totalt och satt dig här med oss, we are your giiiiirlfrieeeends hihi

mona83 skrev 2009-10-23 22:31:06 följande:
    Mamma och dom tittade över, då kan jag ju inte sitta här
  • mona83
    Bevabus skrev 2009-10-23 22:34:52 följande:
    Joho du skulle ha dissat dem totalt och satt dig här med oss, we are your giiiiirlfrieeeends hihi
    Dom skulle säkert inte brytt sig så mkt, dom fick ju godis av mig
  • Bevabus

haha fullt upptagna med det alltså

mona83 skrev 2009-10-23 22:38:25 följande:
    Dom skulle säkert inte brytt sig så mkt, dom fick ju godis av mig
  • Bevabus

Brooke - BooBoo sa ju bara "Då får du ändra detta inlägg också då" bara för att du hade ändrat det innan hon begärde ju inte att du skulle göra det. Hon skämtade ju bara lite med dig

• mona83

Har nog blivit knäpp, budar på en mascara och nått annat som jag inte ens vet vad det är för nått, vet att det är till ögat iaf. Men fint märke, Dior. Sminkar mig ju ALDRIG. Så varför?
    Känner ju att det är dags för en förändring, men när ska jag hinna ställa mig framför spegeln?

Hittade oxå snygga mineral ögonskuggor, men har inte bestämt mig än om jag ska bjuda.

Vilka problem.

Svar på tråden We are the Billie Jeans!