Minune skrev 2009-09-22 10:13:46 följande:
The straight way skrev 2009-09-22 10:07:15 följande: jag är ingen pingstfrälst, det är de som pratar om alt sånt där. Genom bön, fasta etc blir man bättre, men jag är dålig på att följa reglerna, så är det. Inget du behöver bry ditt lilla huvud med iaf. Du, inte from? Som talar om för andra muslimer på forumet hur fel de har då de inte köper allt rakt av, då de har andra tankar än dig? Du skämtar va?? Du är ju muslimen nr 1 på FL! Att kvinnor är mer känslosamma, vad har DET med parfym, kåthet etc att göra??? TRAMS TRAMS TRAMS är vad islams lärda säger om kvinnans natur. Kvinor kan inte bli kåta på andra än sina män, liksom, vad är det för svammel? Har inge temot islam, men har mycket emot dumhet. Och detta, det är dumhet, rakt av. Gissa varför jag skrattar? Kanske för att nån skriver så otroligt skrattretande saker varenda dag! HAHAHA
Mitt lilla huvud fattar inte det här med kristendomen, att man blir bättre människa, mer ödmjuk och mer kärleksfull därför frågade jag dig som har större huvud än mitt. Så du är inte frälst menar du? Jag har läst bibeln från sida 1 till sista sida och där står inget om att man blir bättre kristen med bön och fasta. Det räcker med att tro på Jesus för att bli en ny och bättre människa, man blir uppfylld med den heliga anden. Verkar som om du inte fått den i dig än? I bibeln står det bla.
Mr 1:8
I baptized you in water; But he shall baptize you in the Holy Spirit.
Har du i dig den heliga anden eller det är med bön och fasta man får den i sig?
Nej muslim nr 1 är jag inte och jag brukar skriva vad islam säger även om det irriterar en hel del muslimer OCH även kristna. Det är inga fel i det varken enligt islam eller enligt din bibel.
Ja den normala muslimska kvinnan som är gudsfruktig och som är tilfredställd av sin man skall inte bli kåt om hon luktar på en mansparfym. Varför skulle hon göra det? Varför skulle en kvinna bli kåt på en annan man än sin? Vad är vitsen med det?
Nej jag förstår fortfarande varför du gapar munnen med så mycket skratt.