• Svar på tråden Idol-2009
  • vackrastarflow

Den här killen är tråkig tycker jag... Andreas. En förklädd schlagersnubbe liksom.

• Eisa

Har ni inte sett denna? Han valde ju Anders ut bland de 10 på sin egen turne, det måste vi väl minnas?

• Emma83
    ElinOlsson skrev 2009-09-28 20:32:51 följande:
    Jag undrar jag... Vissa idoler har ju visats mycket i tv, andra betydligt mindre. Hur mycket styr tv4 oss i våra röstval? Jon har jag sett massor, denne Andreas, minns jag inte ens!
    tänkt på det med... tyvärr styr de no ganska mkt man fattar ju sig en uppfattning av en person ju mer man ser denne..... =)
  • Mynta

Andreas gillar jag. Tror att han vinner en hel del på att välja en populär låt också...

• Eisa
    Eisa skrev 2009-09-28 20:34:55 följande:
    Har ni inte sett denna? Han valde ju Anders ut bland de 10 på sin egen turne, det måste vi väl minnas?
    ni, inte vi
  • Eisa
    Mynta skrev 2009-09-28 20:35:16 följande:
    Andreas gillar jag. Tror att han vinner en hel del på att välja en populär låt också...
    gillar honom rätt bra också, bättre än juryn verkar göra
  • Eisa
    ElinOlsson skrev 2009-09-28 20:35:22 följande:
    Reklam snart?Pinknödig...
    Hur menar du nu? Att du har toastolen i ett annat rum än där TV:n är?
  • Mynta
    ElinOlsson skrev 2009-09-28 20:32:51 följande:
    Jag undrar jag...Vissa idoler har ju visats mycket i tv, andra betydligt mindre. Hur mycket styr tv4 oss i våra röstval? Jon har jag sett massor, denne Andreas, minns jag inte ens!
    Lite så känns det. Jon har visats galet mycket av! Nicklas har jag aldrig sett. Andreas kommer jag däremot ihåg. Och Eddie.