-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Pitch hit och Pitch dit.....tycker Eddie va bra
-
Jag bannar TV4 för att de höjer ljudet i tid och otid!
-
I know, din med!vackrastarflow skrev 2009-09-28 20:38:51 följande:och vad jag längtar efter Lars album!! riot, jag måste bara säga... din musiksmak är underbar! Eddie nu, smart drag att ta en Michael-låt. Låter jättefint!
Jag längtar med, speciellt efter att han och Elin Sigvardsson hänger ihop och gästar varandras skivor, härligt!
-
De HÖRDE dej ju!Eisa skrev 2009-09-28 20:41:26 följande:jaha nu sa de vad det betydde
YES REKLAAAAM!
*Springer snabbt* -
Jag med! Irritating!vackrastarflow skrev 2009-09-28 20:41:58 följande:Jag bannar TV4 för att de höjer ljudet i tid och otid! -
skall vi utöva voodoo på TV4? *sticker nålar i en låtsas-TV*vackrastarflow skrev 2009-09-28 20:41:58 följande:Jag bannar TV4 för att de höjer ljudet i tid och otid! -
Eddie bäst hittills ikväll både sångmässigt o kameramässigt
-
Nu fick jag öppna spotify och lyssna på Michael bara för det...
-
Calle, Niklas och Eddie var ju bra!
Andreas är inget bra, för mycket musikalartist, helt enkelt, käck och glad Kalles kaviar. -
Ja man måste prisa den som kom på att kombinera de två! De kompletterar varandra jättebra. Hoppas på lite schysta turnéer till sommarenriot skrev 2009-09-28 20:42:03 följande:I know, din med! Jag längtar med, speciellt efter att han och Elin Sigvardsson hänger ihop och gästar varandras skivor, härligt!