-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Eisa skrev 2009-09-28 20:36:12 följande:Hur menar du nu? Att du har toastolen i ett annat rum än där TV:n är?
-
Den här sista snubben är anledningen till varför jag egentligen inte tittar på Idol.
Förra året började jag titta enbart pga Lars och nu tänker jag kika och se om Calle klarar sig. -
Eddie gillar jag
-
men vems solglasögon pratar ni om? jag har inte sett någramodestyclara skrev 2009-09-28 20:36:23 följande:asså vad jag stör mig på hans enorma solglasögon. jag är anti solglasögon inomhus. -
fast jag tittar hellre på det än rött varigt inflammationsögamodestyclara skrev 2009-09-28 20:36:23 följande:asså vad jag stör mig på hans enorma solglasögon. jag är anti solglasögon inomhus.
-
ja jag med... hoppas ögonen är bättre i morgonmodestyclara skrev 2009-09-28 20:36:23 följande:asså vad jag stör mig på hans enorma solglasögon. jag är anti solglasögon inomhus. -
Åh han sjunger Michael! Bara därför älskar jag honom.
-
När får vi reda på röstresultatet?
-
och vad jag längtar efter Lars album!!riot skrev 2009-09-28 20:36:43 följande:Den här sista snubben är anledningen till varför jag egentligen inte tittar på Idol. Förra året började jag titta enbart pga Lars och nu tänker jag kika och se om Calle klarar sig.
riot, jag måste bara säga... din musiksmak är underbar!
Eddie nu, smart drag att ta en Michael-låt. Låter jättefint! -
Håller med och torkar bort en tår. Detta är min favoritlåt från Michael...Eisa skrev 2009-09-28 20:38:19 följande:Åh han sjunger Michael! Bara därför älskar jag honom.