-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Självklart, du ska bara höra va vackert det låter här hemma då jag och sambon sjunger "What is love? Baby dont hurt me"ElinOlsson skrev 2009-09-08 20:39:56 följande:Upptäcker man en sån röst genom en hemma-karaoke? Kanske skulle köpa ett
-
Första tjejen var grymt bra... Även hon som var nyss innan reklamen.
-
ja det tänkte jag oxå....fast vi har iofs Singstar och jag har inte upptäckt nåt änElinOlsson skrev 2009-09-08 20:39:56 följande:Upptäcker man en sån röst genom en hemma-karaoke? Kanske skulle köpa ett
-
Jasså inte? Märkligt...bossemoren skrev 2009-09-08 20:41:02 följande:Funka _inte_ på mig iallafall !
Jag håller mig till duschen då och skrål på kräftskivan.
Sen har jag musik med mina 6:or också. Tur att inte de är jury! -
Fråga:
-Gå och lägga mig hos sonen och missa slutet på IDOL.
eller
-Se slutet och natta honom efter IDOL med en sen insomning som följd? -
Gå och lägg dig hos sonen och missa slutet på IDOL.ElinOlsson skrev 2009-09-08 20:44:39 följande:Fråga:-Gå och lägga mig hos sonen och missa slutet på IDOL.eller-Se slutet och natta honom efter IDOL med en sen insomning som följd? -
Jaaa, fett konstigt! Jag ba fatta inte nått typ! *tuggar tuggummi* Jag som är sååååå bra! Måste ju varit något typ jättestort fel på karaokemaskinen juElinOlsson skrev 2009-09-08 20:42:52 följande:Jasså inte? Märkligt...Jag håller mig till duschen då och skrål på kräftskivan.Sen har jag musik med mina 6:or också. Tur att inte de är jury!
!?
-
Hm, ja det är nog det bästa. Jag får lyssna i hans säng då...Abandoned skrev 2009-09-08 20:45:43 följande:Gå och lägg dig hos sonen och missa slutet på IDOL.
Syft - hörs sen alla idolare! -
Får man höra de längre verisionerna på idolsajten?
-
Spicy Women skrev 2009-09-08 20:49:10 följande:
Får man höra de längre verisionerna på idolsajten?tror de.