• Svar på tråden Idol-2009
  • Mamsie

Näh, dags att kika runt lite, tömma tvättmaskinen, tanda borstarna och sova så man orkar sitta här imorrn kväll
    Ha det gott!

• Misspiggy84
    ElinOlsson skrev 2009-09-08 21:17:51 följande:
    Kommer ni in på idol-sajten eller är det "overload" där?
    segt så in i hel....e o komma in
  • bossemoren
    Mrs K skrev 2009-09-08 21:18:34 följande:
    Jag tycker han såg ut lite som Tomas Andersson Wij.
    Ja, minsann...... det gjorde han faktiskt !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • MassiiMotoo

Fler än jag som gillade Jon. Han har en fin röst, men tyckte att han ansträngde den lite väl mkt någon gång. Men härlig sångstil hade han ;)

• Misspiggy84

Jon var okej, inte en jätte favis hos mej men jo han borde gå till sista gallringen.

• Emma83
    MassiiMotoo skrev 2009-09-09 10:11:31 följande:
    Fler än jag som gillade Jon. Han har en fin röst, men tyckte att han ansträngde den lite väl mkt någon gång. Men härlig sångstil hade han ;)
    jag gillade han, han verkade en härlig personlighet med.....
  • Pyff
    Misspiggy84 skrev 2009-09-09 11:37:33 följande:
    Jon var okej, inte en jätte favis hos mej men jo han borde gå till sista gallringen.
    Håller med, förstår inte riktigt "hysterin" angående Jon, visst sjöng han ok men inte mer.........
    Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!!
  • M C
    Pyff skrev 2009-09-09 18:11:36 följande:
    Håller med, förstår inte riktigt "hysterin" angående Jon, visst sjöng han ok men inte mer.........Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!!
    Ja, henne gillade jag med!
  • LykkeLee
    Pyff skrev 2009-09-09 18:11:36 följande:
    Håller med, förstår inte riktigt "hysterin" angående Jon, visst sjöng han ok men inte mer......... Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!!
    Ja heeeeelt grym ju!!!!
Svar på tråden Idol-2009