-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Näh, dags att kika runt lite, tömma tvättmaskinen, tanda borstarna och sova så man orkar sitta här imorrn kväll
Ha det gott! -
segt så in i hel....e o komma inElinOlsson skrev 2009-09-08 21:17:51 följande:Kommer ni in på idol-sajten eller är det "overload" där? -
Ja, minsann...... det gjorde han faktisktMrs K skrev 2009-09-08 21:18:34 följande:Jag tycker han såg ut lite som Tomas Andersson Wij.
!
-
Jon var riktigt bra...
Gör mig till en stolt Västeråsare...
-
Fler än jag som gillade Jon. Han har en fin röst, men tyckte att han ansträngde den lite väl mkt någon gång. Men härlig sångstil hade han ;)
-
Jon var okej, inte en jätte favis hos mej men jo han borde gå till sista gallringen.
-
jag gillade han, han verkade en härlig personlighet med.....MassiiMotoo skrev 2009-09-09 10:11:31 följande:Fler än jag som gillade Jon. Han har en fin röst, men tyckte att han ansträngde den lite väl mkt någon gång. Men härlig sångstil hade han ;) -
Håller med, förstår inte riktigt "hysterin" angående Jon, visst sjöng han ok men inte mer.........Misspiggy84 skrev 2009-09-09 11:37:33 följande:Jon var okej, inte en jätte favis hos mej men jo han borde gå till sista gallringen.
Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!! -
Ja, henne gillade jag med!Pyff skrev 2009-09-09 18:11:36 följande:Håller med, förstår inte riktigt "hysterin" angående Jon, visst sjöng han ok men inte mer.........Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!!
-
Ja heeeeelt grym ju!!!!Pyff skrev 2009-09-09 18:11:36 följande:Håller med, förstår inte riktigt "hysterin" angående Jon, visst sjöng han ok men inte mer......... Däremot så äääälskade jag Jenny nånting som sjöng Doctor Hook-låten. Randig tjöja och keps hade hon. Åååå så bra hon var!!