-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
M C skrev 2009-09-08 21:00:14 följande:
Jag har skämskudden framme. Sitter med händerna på kinderna fortfarande. Svårt att skriva tom. Självinsikt, någon? Men några var bra.Jag hade inte ens en skämskudde till hans. Bara händerna att gömma mig i. Jag skämms verkligen åt de människor som inte har vett att göra det själva. Ibland undrar jag om jag inte skulle skippa att se auditionprogrammen på idol och hoppa in när de som kan sjunga är de enda som är kvar. Men det går liksom inte att låta bli
-
ojsan hihihiMamsie skrev 2009-09-08 21:05:00 följande:Det var faktiskt min make som påminde mig om att Idol börjar ikväll GulleHan... Undrar om.. finns det en möjlighet... men det kan väl inte var så? Kan han kanske själv är intresserad av Idol? -
Jon vinner allt!!!
-
Jadu.. jadu.. Nåja, man kan väl hålla sig vaken EN kväll i veckan. KanskeMisspiggy84 skrev 2009-09-08 21:03:59 följande:ja såg detta men vid 21 hmm, aja får försöka hålla sej vaken ju hahahhaha
Vilka dagar o tider är det som gäller? Nån som vet? -
*skaffar en lång pinne så jag kan peta på MissPiggy klockan 21*Misspiggy84 skrev 2009-09-08 21:03:59 följande:ja såg detta men vid 21 hmm, aja får försöka hålla sej vaken ju hahahhaha -
Mrs K skrev 2009-09-08 21:05:44 följande:
M C skrev 2009-09-08 21:00:14 följande:Nej, de som är clueless är så jäkla roliga!
Jag hade inte ens en skämskudde till hans. Bara händerna att gömma mig i. Jag skämms verkligen åt de människor som inte har vett att göra det själva. Ibland undrar jag om jag inte skulle skippa att se auditionprogrammen på idol och hoppa in när de som kan sjunga är de enda som är kvar. Men det går liksom inte att låta bli
Men man skäms ju. -
Mrs K skrev 2009-09-08 21:05:44 följande:
M C skrev 2009-09-08 21:00:14 följande: Jag hade inte ens en skämskudde till hans. Bara händerna att gömma mig i. Jag skämms verkligen åt de människor som inte har vett att göra det själva. Ibland undrar jag om jag inte skulle skippa att se auditionprogrammen på idol och hoppa in när de som kan sjunga är de enda som är kvar. Men det går liksom inte att låta bliJag å andra sidan tycker auditions är härlig underhållning. Man får sig glada skratt varvat med rysningar för att det är så braaaaa! -
Sonen sover!
Bara han låg still så somnade han på 30 sek - helt fantastiskt. Ena stunden snattrar han oavbrutet, nästa sover han!
Ser ju att Hell´s kitchen börjar kl 22 i kväll. Orka vara vaken då?!? Men jag ska nog klara mig. Har ju tv i sängen
. Har jag Gordon i sängen då eller? -
bättre här då vet jag med all säkerhet att sonen sover. (fast imorgon är sambon hemma oxå).Misspiggy84 skrev 2009-09-08 21:03:59 följande:ja såg detta men vid 21 hmm, aja får försöka hålla sej vaken ju hahahhaha -
JO SANnt nu e de väl varje dag denna veckan gissar jag under auditions dagarna.Mamsie skrev 2009-09-08 21:06:59 följande:Jadu.. jadu.. Nåja, man kan väl hålla sig vaken EN kväll i veckan. Kanske Vilka dagar o tider är det som gäller? Nån som vet?