• Svar på tråden Idol-2009
  • ming

Men usch, inte Erika. Jag visste det..... Hon är ju verkligen tråkig.

• sallybuse
    ming skrev 2009-09-29 23:09:06 följande:
    Ja de tyckte jag med.Lite mesig röst.Moa var ju tusen gånger bättre.Tyckte du de???
  • ming
    sallybuse skrev 2009-09-29 23:10:53 följande:
    Ja de tyckte jag med.Lite mesig röst.Moa var ju tusen gånger bättre.Tyckte du de???
    Moa var iofs lite sådär käck som en dansbandsstjärna, men jag tycker att Clara var duktig.
    Eller egentligen tyckte jag inte att någon av tjejerna idag var sådär skitbra, men det var de som var minst dåliga ikväll, kan man väl säga. Killarna var ju mycket bättre!
  • Ciliaja

mehmeh.. SABINA skulle ju gått vidare :( *gråter*

Fast skönt att Erika gick vidare, Jga tycker mariette är så sjukt tråkig, orkar inte kolla på henne haha, och ja hon påminner FÖR mkt om ugglas

• atena100
    lille08 skrev 2009-09-29 22:41:16 följande:
    Precis vad jag sa till min sambo förut när vi satt och kikade på Idol! Likheten mellan dem slog mig direkt!
    Det sa jag med här hemma!! Gillade Mariette tidigare, men efter ikväll blev då jag lite tvek..för gillar INTE Caroline af Uggls.. :(
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Atamon
    ming skrev 2009-09-29 23:09:06 följande:
    sallybuse skrev 2009-09-29 23:10:53 följande:
    Jag tycker som ni, gillar inte heller Erika. Visst bra röst och så men alldeles för slätstruken och vän. Känns som om hon skulle passa bra i schlagerfestivalen under Bert Karlssons beskydd, men jag tycker inte att det känns som om hon passar i Idol.
  • Car0lina

Har lite svårt för mariette, hon sjöng väl bra och så men hon förmedlade inget tyckte jag. Jag gillade mest Clara och Erika.

• MammaMiia88
    Car0lina skrev 2009-09-30 00:54:23 följande:
    Har lite svårt för mariette, hon sjöng väl bra och så men hon förmedlade inget tyckte jag. Jag gillade mest Clara och Erika.
    gillar inte heller mariette :S, tycker hon är "ryckig"
  • Mrs K
    Snuttjulla skrev 2009-09-29 22:24:00 följande:
    Är det bara jag som tycker Mariette är skrämmande lik Caroline af Ugglas, både till sett( mimik, gester) och röstmässigt...? Tycker inte hon är så jäkla bra, verkar vara lite enformig, har svårt att se henne kunna göra alla typer av musik...
    Jag sa exakt samma sak igår. Och jag har väldigt svårt för Caroline just p.g.a. kroppspråket. Jag får blunda helt enkelt så blir det bra
  • mrs Elliott

erika är den typ av sångerska som jag avskyr . börjar varje fras med ett knorrande och ett grymtande och överdriver alla toner .ingen naturlighet och känsla .heja mariette !