-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
L jung skrev 2009-10-02 20:10:29 följande:
Måste bara komma in och häva ur mig.... HUR FASEN KAN MAN TYCKA ERIK ÄR BRA??? Sjunger som en kraxande kråka och anstränger sig förtvivlat!!!Joooo, bara han får ordning på sig och hitter sin stil, så blir det jädrit bra sen! -
Erik är inte bra.
-
Åh nej sonen vaknar och grinar *går och stoppar om och sätter på tevatten samtidigt*
-
Hahahaha, jag med.modestyclara skrev 2009-10-02 20:11:30 följande:Jag tycker han ska sätta på sig solglasögonen igen...
-
shit va trött andreas ser ut ikväll! undrar hur han såg ut de andra dagarna? :o någon som vet varför han ser ut så? vad har han "gjort"?
-
Fairy of the Valley skrev 2009-10-02 20:12:12 följande:
shit va trött andreas ser ut ikväll! undrar hur han såg ut de andra dagarna? :o någon som vet varför han ser ut så? vad har han "gjort"?ögoninflammation -
Fairy of the Valley skrev 2009-10-02 20:12:12 följande:
shit va trött andreas ser ut ikväll! undrar hur han såg ut de andra dagarna? :o någon som vet varför han ser ut så? vad har han "gjort"?Läste att hans hornhinnor höll på att lossna. -
Han vill väl se, pöjken...Eisa skrev 2009-10-02 20:12:02 följande:Åh nej sonen vaknar och grinar *går och stoppar om och sätter på tevatten samtidigt* -
va?! lossna?! men SHIT! jaha ja ja men då äa han förlåten då... trodde typ at han vart uteo festat gärnet eller ngt ...
Fasen va läskigt! -
vilka gick vidare igår?