-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
meen, vad spelar det för roll om han har glasögon lr inte???? sjunger han bättre med dom på eller? *S*ming skrev 2009-10-02 09:18:52 följande:Men han har väl inte skippat glasögonen? Han hade ju dem i måndags när han sjöng och han hade dem igår när han satt i publiken. Jag tror att det var bara en gång under slutaudition som han inte hade på sig dem. -
Nej men han ser ju coolare ut och det är ju OCKSÅ vad Idol går ut påMarylin76 skrev 2009-10-02 10:31:00 följande:meen, vad spelar det för roll om han har glasögon lr inte???? sjunger han bättre med dom på eller? *S*
-
haha nee det spelar ingen roll, men hela min syn på honom förrändras. När han kom på sin första audition var han en cool kille, lugn, körde sin grej. Nu är han mer än hispig, nervös, bekräftelsesöknade person som har tappat sig själv och gör allt vad han kan för att juryn och andra ska gilla honom. Vilket är sorgligt och patetiskt.Marylin76 skrev 2009-10-02 10:31:00 följande:meen, vad spelar det för roll om han har glasögon lr inte???? sjunger han bättre med dom på eller? *S*
Jag är osäker på om jon ens var sig själv vid första audition eller om han då bara var förberedd nog att låtsas vara riktigt lugn. -
Alltså nu sa jag vilka jag vill ska gå vidare, inte vilka jag tror kommer vara juryns val :)Puffalina skrev 2009-10-02 08:40:17 följande:Men Eddie då????? Han kommer garanterat vara ett av juryns val. Han & Clara är jag säker på...men de andra två har jag INGEN aning om....
Eddie vet jag inte om juryn tar heller, det står mellan honom och carl tror jag.
Iaf så jag tror juryn tar vidare:
Moa
Eddie eller Carl
Rasmus
Reza
Och om det blir så så hoppas jag att Clara övar och kommer tillbaka nästa år. -
Jag har sett på klippen på tv4 och där är han utan väldigt mycket.ming skrev 2009-10-02 09:18:52 följande:Men han har väl inte skippat glasögonen? Han hade ju dem i måndags när han sjöng och han hade dem igår när han satt i publiken. Jag tror att det var bara en gång under slutaudition som han inte hade på sig dem. -
mrs Elliott skrev 2009-10-02 09:51:35 följande:
Tove är en rockstar . The real deal . Alla andra kan gå och lägga sig .mm jag håller med
Toppen:
ERIK och TOVE de blir etta och tvåa. -
Alltså nu har jag följt detta varje dag sedan dag ett på Tv 4 Play men sedan i tisdags så går det inte längre! Blir så besviken
Jag har ju följt detta... -
Jag tror också starkt på de två... Jag tänkte tidigare idag att Erik tar nog hem hela skiten.
Så jag blir glad ifall någon av de två vinner.
Thaleya skrev 2009-10-02 15:09:26 följande:mrs Elliott skrev 2009-10-02 09:51:35 följande:
mm jag håller medToppen:ERIK och TOVE de blir etta och tvåa. -
Vad menar du? jag kollar på tv4 play och det fungerar för mig iaf.Vombell skrev 2009-10-02 15:45:53 följande:Alltså nu har jag följt detta varje dag sedan dag ett på Tv 4 Play men sedan i tisdags så går det inte längre! Blir så besviken Jag har ju följt detta... -
mm jag har också tänkt så, blir bättre nu när det är lite konkurrens för erik.GossipGirl skrev 2009-10-02 15:47:02 följande:Jag tror också starkt på de två... Jag tänkte tidigare idag att Erik tar nog hem hela skiten. Så jag blir glad ifall någon av de två vinner.