-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nu har jag sett programmet, jag jobbar på kvällarna så jag får se det på tv4 play istället.
Sjukt vad duktig jag är på att förutse, Tove och sedan skulle det stå mellan Karolina och Reza.
Nu är de här vidare:
Jon (gillar ej så jätte mycket, sen han skippade glasögonen)
Calle (sjukt skön)
Erik (BÄST)
Rabih (Helt ok, även om rösten är lite väl ljus ibland)
Mariette (Gillar, men nått saknas)
Erika (Väldigt bra röst)
Karolina (Tantig men oooh så jäkla grym)
Tove (Grym!!! Steg i mina ögon efter ikväll)
De jag saknar nu i toppen är:
Clara (Fantastisk röst, speciell, lite obehaglig att se på dock)
Moa (Har inte gillat henne sedan nu det sista då hon ägde)
Reza (Otroligt speciell röst, gillade ända från första stund)
Rasmus (Grym, senaste framträdandet var sjukt bra!)
Nicklas (sög senast, men har en speciell röst och är gud så het!)
Men jag är inte säker på att de väljer personer efter kön eller om de bara väljer de de tycker är bäst. Jag tycker det är idiotiskt att de ska vara lika många av varje kön, varför inte bara ta de som är bäst.
Så nu ska det bli spännande att se hur det går. Förresten jävligt pinsamt att hon hörde fel, men helt ärligt vem som helst hade kunnat gjort det. Även om jag ogillar hennes dåliga dansbands framträdanden, låter mer som kareoke än något annat. -
Men Eddie då????? Han kommer garanterat vara ett av juryns val. Han & Clara är jag säker på...men de andra två har jag INGEN aning om....Thaleya skrev 2009-10-02 02:17:34 följande:Nu har jag sett programmet, jag jobbar på kvällarna så jag får se det på tv4 play istället.Sjukt vad duktig jag är på att förutse, Tove och sedan skulle det stå mellan Karolina och Reza.Nu är de här vidare:Jon (gillar ej så jätte mycket, sen han skippade glasögonen)Calle (sjukt skön)Erik (BÄST)Rabih (Helt ok, även om rösten är lite väl ljus ibland)Mariette (Gillar, men nått saknas)Erika (Väldigt bra röst)Karolina (Tantig men oooh så jäkla grym)Tove (Grym!!! Steg i mina ögon efter ikväll)De jag saknar nu i toppen är:Clara (Fantastisk röst, speciell, lite obehaglig att se på dock)Moa (Har inte gillat henne sedan nu det sista då hon ägde)Reza (Otroligt speciell röst, gillade ända från första stund)Rasmus (Grym, senaste framträdandet var sjukt bra!)Nicklas (sög senast, men har en speciell röst och är gud så het!)Men jag är inte säker på att de väljer personer efter kön eller om de bara väljer de de tycker är bäst. Jag tycker det är idiotiskt att de ska vara lika många av varje kön, varför inte bara ta de som är bäst. Så nu ska det bli spännande att se hur det går. Förresten jävligt pinsamt att hon hörde fel, men helt ärligt vem som helst hade kunnat gjort det. Även om jag ogillar hennes dåliga dansbands framträdanden, låter mer som kareoke än något annat. -
Om jag får gissa:Puffalina skrev 2009-10-02 08:40:17 följande:Men Eddie då????? Han kommer garanterat vara ett av juryns val. Han & Clara är jag säker på...men de andra två har jag INGEN aning om....
Eddie
Moa
Rasmus
Reza (hoppas jag på)
Clara däremot tror jag inte på. -
Jag tror nog samma faktiskt. Ska bli spännande att se ikväll.LindaJohansson81 skrev 2009-10-02 08:55:35 följande:Om jag får gissa: Eddie Moa Rasmus Reza (hoppas jag på) Clara däremot tror jag inte på. -
Och juryn älskar ju Carl. Eller iaf Anders Bagge.Puffalina skrev 2009-10-02 08:40:17 följande:Men Eddie då????? Han kommer garanterat vara ett av juryns val. Han & Clara är jag säker på...men de andra två har jag INGEN aning om.... -
Men han har väl inte skippat glasögonen? Han hade ju dem i måndags när han sjöng och han hade dem igår när han satt i publiken. Jag tror att det var bara en gång under slutaudition som han inte hade på sig dem.Thaleya skrev 2009-10-02 02:17:34 följande:Jon (gillar ej så jätte mycket, sen han skippade glasögonen) -
Näe, det är hon ju inte direkt... haha.

giftgrodan skrev 2009-10-01 22:29:01 följande:Jaa, det är HENNE jag har tänkt på, utan att komma på det! Tack Tove är f ö väldigt lik Sahlene, tycker jag. -
Stackars Camilla som hörde fel... Både jag och sambon tänkte att varför blev hon så glad för Karolinas skull för, hehe...
-
Tove är en rockstar . The real deal . Alla andra kan gå och lägga sig .
-
Precis...
mrs Elliott skrev 2009-10-02 09:51:35 följande:
Tove är en rockstar . The real deal . Alla andra kan gå och lägga sig .