-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Sa Laila nåt om Mariette? Jag missade.
-
här är det bara jag och kattenKaxmaja skrev 2009-10-09 21:39:46 följande:Tack men nej tack. Ammar typ dygnet runt och skulle nog bli FULL av en klunk vin med denna sömnbrist. Så jag avstår
vad säger du om kexchoklad?? eller kanske en snickers? eller kanske en merci? jag har överfullt med godis i skåpet. jag är jäkligt glas att jag kan hålla mig borta därifrån... -
- och med glas menar jag glad! eller vinglas!
-
här har det smaskas marängswiss =) men nu e det frukt som gäller
-
bara massa positivt, hon tyckte inte hon behövde röra sig mer.Frosk skrev 2009-10-09 21:42:27 följande:Sa Laila nåt om Mariette? Jag missade. -
åhh kexchoklad. Det finns inte här i Norge. Hmm kanske måste till IKEA imorgon och köpa kexchokladvackrastarflow skrev 2009-10-09 21:43:28 följande:här är det bara jag och katten vad säger du om kexchoklad?? eller kanske en snickers? eller kanske en merci? jag har överfullt med godis i skåpet. jag är jäkligt glas att jag kan hålla mig borta därifrån...
-
Håller med... Men visst är hon duktig!Silverkatten06 skrev 2009-10-09 21:42:10 följande:Nej, jag håller med dig. Visst är hon bra, men såå bra tycker inte jag att hon är. Jag stör mig dessutom som fan på hennes uppdragna axlar och den där handen som åker upp hela tiden när hon sjunger. Hon ger ett ganska drygt intryck på nåt sätt...
Nu kommer en av mina favvosar TOVE!!!!
HEJA TOVE CALLE & ERIK!!!! -
yay Tove!! de sparade visst alla de bra till sist!
-
Vilken röst Tove har alltså!!!
Hoppas det blir bra nu -
Toves första live framträdande var så jäkla grymt bra