-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Vilka röstade du på? Inte Camilla va?!vackrastarflow skrev 2009-10-09 21:38:23 följande:så nu har jag röstat -
Kaxmaja skrev 2009-10-09 21:38:41 följande:Mariette är grym som hoppar upp i stolen och sätter sig skräddarsits
-
Tack men nej tack. Ammar typ dygnet runt och skulle nog bli FULL av en klunk vin med denna sömnbrist. Så jag avstårvackrastarflow skrev 2009-10-09 21:39:02 följande:här erbjuds det boxvin -
vi va såå nyttiga ikvällKaxmaja skrev 2009-10-09 21:38:17 följande:polly och daim tack tack
kebabrulle (för min del, pizza för son o sambo)
cola till det,
sen fick sonen lite choklad o ostbågar, trots inte lör!! *e ganska hårda på lörgodis i vanliga fall..!*
o jag har maraboudaim
oj va nyttigt..
så här finns massa gott godis nu
-
jaaaaa chips mmmmRaraBarn skrev 2009-10-09 21:39:10 följande:Nej, men jag kan bidra med chips, dip och sockerdricka... kan det va nåt? -
Och nu kom mannen med räkor och rostat bröd och öl... gud så gott...
Hej så länge, nu ska här ätas!!
-
Mariette var bra som förväntat!
Ja hon är från Halmstad. Har sjungit en del på uteställen där, eller ett ställe iaf. -
L jung skrev 2009-10-09 21:39:07 följande:
på vem? hehe Tove kvar ju....♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥Mariette såklart! Tove är min favvis också men jag tror att Mariette kanske behöver min röst mer...
; This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥ -
Nej, jag håller med dig. Visst är hon bra, men såå bra tycker inte jag att hon är. Jag stör mig dessutom som fan på hennes uppdragna axlar och den där handen som åker upp hela tiden när hon sjunger. Hon ger ett ganska drygt intryck på nåt sätt...Puffalina skrev 2009-10-09 21:37:47 följande:Bara jag som tycker att hon är bra men aldrig bjussar på nått extra lixom??? -
gott..!!L jung skrev 2009-10-09 21:41:21 följande:Och nu kom mannen med räkor och rostat bröd och öl... gud så gott... Hej så länge, nu ska här ätas!!♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is me ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥