-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
det är något nytt för i år. de som hänger löst får duellerna tydligenEisa skrev 2009-10-09 21:56:56 följande:vilka? när? -
Jamen precis. Det är exakt lika ointressant som att lyssna på fotbollsspelare efter en match.Eisa skrev 2009-10-09 21:57:18 följande:Du menar snacket efter låtarna? -
men hur ska jag orka vara vaken? Har itne sovit på typ 4 månader
-
Bäst i kväll
Mariette ,calle Reza och Tove -
Jag hoppas Erika får vara kvar ett tag till. Vore intressant att se hur hon kan utvecklas. Rabih har jag aldrig gillat och ikväll var han verkligen inte bra så jag hoppas att han åker. Camilla kan vi skicka hem nästa vecka
-
Trailer T skrev 2009-10-09 22:00:53 följande:
Bäst i kväll Mariette ,calle Reza och Tovehåller med!! -
Spännande! Bara det inte ska röstas och donas en gång till. Jag kommer ju somna innan jag fått veta resultatet.xxmeyaxx skrev 2009-10-09 21:59:09 följande:det är något nytt för i år. de som hänger löst får duellerna tydligen -
Eller hur? "Nä jag kör järnet bara" "Jag hade jättekul"Bedhead skrev 2009-10-09 21:59:55 följande:Jamen precis. Det är exakt lika ointressant som att lyssna på fotbollsspelare efter en match.
Zzzzzzzzzzzzzz -
Erika kan inte utvecklas. Gulligullflicka for ever.Mrs K skrev 2009-10-09 22:00:57 följande:Jag hoppas Erika får vara kvar ett tag till. Vore intressant att se hur hon kan utvecklas. Rabih har jag aldrig gillat och ikväll var han verkligen inte bra så jag hoppas att han åker. Camilla kan vi skicka hem nästa vecka -
Mrs K skrev 2009-10-09 22:03:17 följande:
Spännande! Bara det inte ska röstas och donas en gång till. Jag kommer ju somna innan jag fått veta resultatet.det är ytterligare en halvtimme... tror nog det blir en röstning till.