-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Gillar man Mariette kan man kolla Maryjet på facebook också.
-
Jo. Och så var det det där med Camilla. "Buhu, jag vill ha konstruktiv kritik. Att jag har fint nagellack och så." Är tjejen allvarlig, är hon dum i huvudet på riktigt?
-
When tomorrow comes är en av mina absoluta favoritlåtar.Har grymma minnen av den låten när jag luffade runt i Europa
-
Hon är blåstPixL skrev 2009-10-09 22:14:41 följande:Jo. Och så var det det där med Camilla. "Buhu, jag vill ha konstruktiv kritik. Att jag har fint nagellack och så." Är tjejen allvarlig, är hon dum i huvudet på riktigt? -
helt OT: nu i breaket kolla jag på Animal Planet och djurpoliserna... där är en hund som har så många fästingar att huden känns som läder. fy faaaan va äckligt! stackare.
-
När sa hon det?PixL skrev 2009-10-09 22:14:41 följande:Jo. Och så var det det där med Camilla. "Buhu, jag vill ha konstruktiv kritik. Att jag har fint nagellack och så." Är tjejen allvarlig, är hon dum i huvudet på riktigt? -
bäst var att det typ var det Laila saPixL skrev 2009-10-09 22:14:41 följande:Jo. Och så var det det där med Camilla. "Buhu, jag vill ha konstruktiv kritik. Att jag har fint nagellack och så." Är tjejen allvarlig, är hon dum i huvudet på riktigt?
hon gav Camilla det hon ville höra hihi! mycket lite var kritik om uppträdandet.
-
bäst var att det typ var det Laila saPixL skrev 2009-10-09 22:14:41 följande:Jo. Och så var det det där med Camilla. "Buhu, jag vill ha konstruktiv kritik. Att jag har fint nagellack och så." Är tjejen allvarlig, är hon dum i huvudet på riktigt?
hon gav Camilla det hon ville höra hihi! mycket lite var kritik om uppträdandet.
-
Idag så klart.Silverkatten06 skrev 2009-10-09 22:16:52 följande:När sa hon det?
-
Jag vet. Det var pinsamt. Varför talade ingen om för bruden vad konstruktiv kritik var istället?vackrastarflow skrev 2009-10-09 22:17:05 följande:bäst var att det typ var det Laila sa hon gav Camilla det hon ville höra hihi! mycket lite var kritik om uppträdandet.