• Svar på tråden Idol-2009
  • xxmeyaxx
    vackrastarflow skrev 2009-10-09 22:17:05 följande:
    bäst var att det typ var det Laila sa hon gav Camilla det hon ville höra hihi! mycket lite var kritik om uppträdandet.
    hon har väl läst aftonbladet.
    « Feel the magic of Meya »
  • MassiiMotoo

Fan jag missade sexdomstolen som gick på tv400. attans

Men nu funkar inte min kanal. ni som har den funkar den hos er ?

• Trailer T
    PixL skrev 2009-10-09 22:18:29 följande:
    Jag vet. Det var pinsamt. Varför talade ingen om för bruden vad konstruktiv kritik var istället?
    Jag tycker hon kan bli färstingplockare i djurpolisen istället
  • N o H

Jag tycker det var lite tråkigt ikväll. Men Calle är alltid bra på scen så honom ringde jag och röstade på, sen tycker jag Reza är otroligt duktig på att sjunga också! Och så Mariette då förstås, hon får nog inga problem att hålla sig kvar.

• Silverkatten06
    PixL skrev 2009-10-09 22:17:59 följande:
    Idag så klart.
    Jag måste ha missat det, jag hörde inte att hon sa att det hon ville höra, bara att Laila sa det...
  • PixL

Trailer T skrev 2009-10-09 22:19:29 följande:

Jag tycker hon kan bli färstingplockare i djurpolisen istället
    Hehe. Ja. Eller så kan hon hänga med Lotta på Liseberg.
  • Mrs K
    PixL skrev 2009-10-09 22:18:29 följande:
    Jag vet. Det var pinsamt. Varför talade ingen om för bruden vad konstruktiv kritik var istället?
    Ja, det hade inte skadat
  • xxmeyaxx

Innan fredagsfinalen började hade Tove 21,3 procent av rösterna före Eriks 20,5. Efter dem var det ett glapp till trean och fyran – Mariette Hansson (16,2) och Calle Kristiansson (13,8).

Både Nicklas Hocker (2,7) och Karolina Brånsgård (2,8) låg däremot riktigt pyrt till.

Efter fredagsfinalen är läsarna eniga. Tove har i skrivande stund mer än en tredjedel av rösterna (39,6).

Tvåa ligger Erik (14,8) och trea Mariette (12,2).

Längst ned på popularitetslistan kommer däremot Karolina, Nicklas, Rabih och Eddie på ca 1-2 procent av rösterna vardera.

- http://www.aftonbladet.se/nojesbladet/tv/idol2009/article5935567.ab

« Feel the magic of Meya »