-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Är det korta reklamer eller?
-
Men vad har hänt med min kille? Han i den rosa träningsoverallen som alltid var med i början? *snyyyyft*
-
ja och hon är lika ärlig nu.. men det är inte lika sött när en 9 åring blänger på en ber en vara tystWitch Child skrev 2009-09-09 21:45:03 följande:ahhahhahahaaaa va sött ... hon var ju ärlig iaf =)
-
Min dotter säger: Sjunge Meeeer!!! när jag sjunger för henne
! Men å andra sidan är hon ju ingen idol-jury heller
!
-
men men men *tittar mig omkrig*
Vart är Elegi????
-
tyvärr så är hennes pappa musiker.. så hon vet hur det kan låta när nån sjunger, och sjunger bra...bossemoren skrev 2009-09-09 21:46:40 följande:Min dotter säger: Sjunge Meeeer!!! när jag sjunger för henne ! Men å andra sidan är hon ju ingen idol-jury heller ! -
nää va gulligt.MammaHela skrev 2009-09-09 21:43:31 följande:När min största var bebis (9 år sen) så höll hon för öronen när jag sjöng.. Jag sjunger skitdåligt.. men jag är bra på att klaga på andra som sjunger hihiHaha tur jag inte jobbar på dagisKaxmaja skrev 2009-09-09 21:44:03 följande:Ha ha på jobbet brukar ungarna hålla før øronen när jag sätter igång Jag sjunger hellre än väl
! Men å andra sidan sjunger elias fröknar oxå väldigt dåligt så jag har ingen konkurrens där i alla fall.
-
hä rmed =)bossemoren skrev 2009-09-09 21:46:40 följande:Min dotter säger: Sjunge Meeeer!!! när jag sjunger för henne ! Men å andra sidan är hon ju ingen idol-jury heller ! -
Hoppas Antonia är bra nu, men vänner och föräldrar brukar inte vara bra referenser
-
Du måste ställa upp nästa årbossemoren skrev 2009-09-09 21:46:40 följande:Min dotter säger: Sjunge Meeeer!!! när jag sjunger för henne ! Men å andra sidan är hon ju ingen idol-jury heller !