-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
skratt*MammaHela skrev 2009-09-09 21:54:16 följande:ser ut som nån som gör reklam för tandkräm -
Åh, jag längtar redan till imorgon ju

-
Åsså var det slut för idag
Vi ses imorrn kl 20.
På fredag är jag TV-lös (i stugan) och på lördag är jag ute o partajar.
Nåja, det är kommer att pågå i måååånga veckor till
-
Ha det så jätteskoj. Du kan ju alltid uppdatera dig här när du partajat färdigtMamsie skrev 2009-09-09 21:57:50 följande:Åsså var det slut för idag Vi ses imorrn kl 20. På fredag är jag TV-lös (i stugan) och på lördag är jag ute o partajar. Nåja, det är kommer att pågå i måååånga veckor till
-
Mrs K skrev 2009-09-09 22:09:52 följande:
Ha det så jätteskoj. Du kan ju alltid uppdatera dig här när du partajat färdigtJapp, det är det vi har varandra till
-
Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?
-
Ja, det var bara du.Mrs K skrev 2009-09-09 22:13:56 följande:Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?
Nä, han var ju bra ju
! Och han hade Mick Jagger mun ........låter det vara osagt om det är bra eller dåligt
!
-
nej nte bara du....Mrs K skrev 2009-09-09 22:13:56 följande:Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet? -
Jag håller med dig...och kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt så jag tillför inget på den punktenbossemoren skrev 2009-09-09 22:18:18 följande:Ja, det var bara du. Nä, han var ju bra ju ! Och han hade Mick Jagger mun ........låter det vara osagt om det är bra eller dåligt !
-
han va bra men skum mun.Mrs K skrev 2009-09-09 22:13:56 följande:Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?