• Svar på tråden Idol-2009
  • bossemoren

Åh, jag längtar redan till imorgon ju

When life gives you lemons, make lemonade!
  • Mamsie

Åsså var det slut för idag
    Vi ses imorrn kl 20.
    På fredag är jag TV-lös (i stugan) och på lördag är jag ute o partajar.
    Nåja, det är kommer att pågå i måååånga veckor till

• Mrs K
    Mamsie skrev 2009-09-09 21:57:50 följande:
    Åsså var det slut för idag Vi ses imorrn kl 20. På fredag är jag TV-lös (i stugan) och på lördag är jag ute o partajar. Nåja, det är kommer att pågå i måååånga veckor till
    Ha det så jätteskoj. Du kan ju alltid uppdatera dig här när du partajat färdigt
  • Mamsie

Mrs K skrev 2009-09-09 22:09:52 följande:

Ha det så jätteskoj. Du kan ju alltid uppdatera dig här när du partajat färdigt
    Japp, det är det vi har varandra till
  • Mrs K

Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?

• bossemoren
    Mrs K skrev 2009-09-09 22:13:56 följande:
    Var det bara jag som gillade "lillkillen" med gitarr och halvlångt hår som gick vidare på slutet?
    Ja, det var bara du.   
    Nä, han var ju bra ju ! Och han hade Mick Jagger mun ........låter det vara osagt om det är bra eller dåligt  !
    When life gives you lemons, make lemonade!
  • MammaHela
    nej nte bara du....
    nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • Mrs K
    bossemoren skrev 2009-09-09 22:18:18 följande:
    Ja, det var bara du.    Nä, han var ju bra ju ! Och han hade Mick Jagger mun ........låter det vara osagt om det är bra eller dåligt  !
    Jag håller med dig...och kan inte bestämma mig för om det är bra eller dåligt så jag tillför inget på den punkten
  • fabler
    han va bra men skum mun.
    elias är världens sötaste!!!
Svar på tråden Idol-2009