• Svar på tråden Idol-2009
  • Abandoned

Han den sista, var så jäkla bra. I like!

♥ Panda - Anne M - Fragile Angel - EXPOSED - Neurotic - Abandoned ♥
  • Mrs K
    Abandoned skrev 2009-09-10 21:59:53 följande:
    Han den sista, var så jäkla bra. I like!
    Så dumt fl är mot mig idag. Varje gång jag försöker posta ett inlägg blir jag utslängd. Gör ändå ett nytt försök att hålla med. Han var jättebra!
  • L jung

jag tror vi alla haft problem med fl ikväll om man kollar hur få inlägg som finns under en hel idolsändning!

Angelzezzan... snart är det dags för körslaget tråden att komma igång igen. Dottern min jobbar ju på körslaget (om du kommer ihåg det) och deras förarbete drog igång i måndags!!! Jippie!! LÄNGTAR!

♥♥(¯`''?.¸♥(¯`''?.¸♥♥ This is me ♥♥¸ .?''´¯)♥¸.?''´¯)♥♥
  • MammaHela

såå nu kom jag in på FL....

men jag missade idol idag, pluggade, men ska kolla på det på tv4as hemsida nu.

nån som kan laga ett krossat hjärta?
  • Kaxmaja
    L jung skrev 2009-09-10 22:13:39 följande:
    jag tror vi alla haft problem med fl ikväll om man kollar hur få inlägg som finns under en hel idolsändning! Angelzezzan... snart är det dags för körslaget tråden att komma igång igen. Dottern min jobbar ju på körslaget (om du kommer ihåg det) och deras förarbete drog igång i måndags!!! Jippie!! LÄNGTAR!♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is me ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
    När börjar det? Självklart fixar jag en tråd till det Har fixat en kändisjungeltråd før oss som ska kolla på de. Det börjar ikväll

FL ville inte sammarbeta med mig igår så jag fixa bara se på tv. stackars mig
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ Samuel 7/3-08 & Jonatan 30/5 -09 ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Fairy of the Valley
    Vårsolen skrev 2009-09-10 21:36:54 följande:
    måste bara hoppa in och skriva att hon mariette var ju sååå bra, googlade och hittade hennes album på cdon, åh hoppas att den är bra nu
    har hon ett album? vad heter det?
  • Vårsolen

"in this skin" tror jag det var

Fairy of the Valley skrev 2009-09-11 07:41:56 följande:

har hon ett album? vad heter det?
Svar på tråden Idol-2009