-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Är det bara jag som tycker att juryn är betydligt elakare i år? Förra året dissade de folk på ett snällt sätt. Men i år som kommer det en del spydigheter ur deras munnar
Men jag förstår att man blir oerhört less på alla dessa människor utan självkännedom som tror att de kan sjunga när det låter som om någon stryper en katt...
-
Jag är här nu... Han som sjöng opera var ju riktigt bra. En hårklippning och bortrakat skägg gör nog susenKaxmaja skrev 2009-09-11 20:10:20 följande:Var är alla?
.
-
håller meddio skrev 2009-09-11 20:14:53 följande:Är det bara jag som tycker att juryn är betydligt elakare i år? Förra året dissade de folk på ett snällt sätt. Men i år som kommer det en del spydigheter ur deras munnar Men jag förstår att man blir oerhört less på alla dessa människor utan självkännedom som tror att de kan sjunga när det låter som om någon stryper en katt... -
Nu börjar de igen, tycker att det är reklam alldeles för tidigt. Och så har de tagit bort min karl i rosa trikåer
suuuuck -
dio skrev 2009-09-11 20:19:18 följande:Nu börjar de igen, tycker att det är reklam alldeles för tidigt. Och så har de tagit bort min karl i rosa trikåer suuuuck
-
Den där Laila Bagge har minsann blivit riktigt spydig!
-
Heeeeeeeeeeeet!!!!!
-
Åh så då är det idag också? Var rädd att det inte skulle vara någotKaxmaja skrev 2009-09-11 19:52:41 följande:tisdag-fredag nu ibørjan
Då får jag vänta lite så ska jag kolla om någon timme då! VÄNTAR!!
-
ååå nu fick jag nått att titta på

-
snygging, sjunger okej...