-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Jag och min man firar 5årig bröllopsdag idag, och han har bjudit mig på en week-end resa till London med musikalbiljetter så vi åker kl.12 idag. Jag missar därför kändisdjungeln men ska spela in allt av intresse för hela helgen.Kaxmaja skrev 2009-09-11 07:32:41 följande:När börjar det? Självklart fixar jag en tråd till det Har fixat en kändisjungeltråd før oss som ska kolla på de. Det börjar ikvällFL ville inte sammarbeta med mig igår så jag fixa bara se på tv. stackars mig
Du kan väl länka till djungeltråden och körslaget tråden när det kommer igång. -
just det, hon kallar sig Maryjet också
Vårsolen skrev 2009-09-11 08:47:37 följande:"in this skin" tror jag det var Fairy of the Valley skrev 2009-09-11 07:41:56 följande: -
Åhh vad mysigt. Njut helgenL jung skrev 2009-09-11 08:53:26 följande:Jag och min man firar 5årig bröllopsdag idag, och han har bjudit mig på en week-end resa till London med musikalbiljetter så vi åker kl.12 idag. Jag missar därför kändisdjungeln men ska spela in allt av intresse för hela helgen. Du kan väl länka till djungeltråden och körslaget tråden när det kommer igång.♥♥(¯`''•.¸♥(¯`''•.¸♥♥ ; This is me ♥♥¸ .•''´¯)♥¸.•''´¯)♥♥
Kändisjungerln
www.familjeliv.se/Forum-5-156/m47098968.html
Kørslaget fixar jag senare .-) Men ska helt klart følja det eftersom min hometown e med
-
hittade på spotify =) verkar inte dumt alls =)Vårsolen skrev 2009-09-11 08:57:24 följande:just det, hon kallar sig Maryjet också -
GRATTIS, och var romantisktL jung skrev 2009-09-11 08:53:26 följande:Jag och min man firar 5årig bröllopsdag idag, och han har bjudit mig på en week-end resa till London med musikalbiljetter så vi åker kl.12 idag. Jag missar därför kändisdjungeln men ska spela in allt av intresse för hela helgen.Du kan väl länka till djungeltråden och körslaget tråden när det kommer igång.
. Ha det så mysigt!
-
Och vaD inte varAbandoned skrev 2009-09-11 14:03:54 följande:GRATTIS, och var romantiskt . Ha det så mysigt!
...
-
Någon mer som gillade Calle igår?
Hoppas verkligen han kommer till final! -
Länk till Körslaget...
-
Det står på idol.se att skilda världar-daniel (bengt) sökte till idol! Har det varit ännu? Finns han framträdande på nätet?
-
Jag gillade honom, tyckte han var bäst igår.Lantani skrev 2009-09-11 14:05:55 följande:Någon mer som gillade Calle igår? Hoppas verkligen han kommer till final!