-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Vem i hela friden är det som röstar på Rabih?!
-
Tondöva jävlar.Ankissen skrev 2009-10-30 22:42:48 följande:Vem i hela friden är det som röstar på Rabih?! -
jag hade precis tänkt ställa den fråganAnkissen skrev 2009-10-30 22:42:48 följande:Vem i hela friden är det som röstar på Rabih?!
jag gillar varken Eddie eller Erika men de är bra mycket bättre än Rabih.
-
jo deras omröstningar om vem som åker i alla fall dom brukar ha rätt , tyvär, gillar inte att Erika hänger löst, för som sagt finns flera som bör åka innan henne..vackrastarflow skrev 2009-10-30 22:42:32 följande:shit... man KAN alltså lita på Aftonbladet -
Släkt och vänner?Ankissen skrev 2009-10-30 22:42:48 följande:Vem i hela friden är det som röstar på Rabih?!Det finns stora vinster med ett stort nätverk! -
hela Lycksele kanske har anordnat telefonkedja. Kan tänka mig att det är rätt bra att komma från en liten stad i såna tävlingar. Iofs är väl inte Dorotea så stort heller, så min teori kanske haltar lite :P
-
Fast va ska man göra när så stor del av svenska folket har dålig smak ..Malva05 skrev 2009-10-30 22:44:18 följande:jo deras omröstningar om vem som åker i alla fall dom brukar ha rätt , tyvär, gillar inte att Erika hänger löst, för som sagt finns flera som bör åka innan henne.. -
Hoppas att Erika åker!
Hon är SÅ TRÅKIG!! -
Nu är det dax för Erika att åka hem tycker jag!
-
men hallå?! nej nu får alla tonårsföräldrar beslagta ungarnas mobiltelefoner under idol timmen
Inte för att dessa två tillhör mina favoriter men det fanns ju iaf en person som var bedrövligt dålig ikväll...