-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
JAAAAAAAAAAA...
*hoppar upp och ner av glädje*
ÄNTLIGEN åkte Rabih ut, fan inte en vecka för tidigt...
*Jubel*
-
Verkar skoj... Och duett kan ju inte alltid vara så lätt...
Kul med Tove och Erik ihop, mina två favoriter.
tuuticki skrev 2009-11-06 23:20:17 följande:Nästa veckas tema: Toplistan senaste året!
Först egen låtSen en duett.
Tittarna får avgöra vilka duetter paren skall sjunga!
Rösta på tv4.se
Här är paren:Mariette & Calle
Tove & Erik
Eddie & Reeza -
Superbra duettpar tycker jag!tuuticki skrev 2009-11-06 23:20:17 följande:Nästa veckas tema: Toplistan senaste året! Först egen låt Sen en duett. Tittarna får avgöra vilka duetter paren skall sjunga! Rösta på tv4.se Här är paren: Mariette & Calle Tove & Erik Eddie & Reeza
Ser fram emot både Mariette och Calle och Tove och Erik.
-
Bra att Rabih äntligen åkte ut!!
Men såg ni Tove framför juryn?? Hon hängde läpp som en bortskämd unge som tappat lördagsgodiset. Hon måste ju lära sig ta kritik!! -
Ja hon blev verkligen stött av Anders kritik... Håller med, sånt måste hon lära sig då det ju inte är den lättaste branschen hon valt och man kanske får räkna med kritik ibland.
Analoga skrev 2009-11-07 11:17:06 följande:Bra att Rabih äntligen åkte ut!! Men såg ni Tove framför juryn?? Hon hängde läpp som en bortskämd unge som tappat lördagsgodiset. Hon måste ju lära sig ta kritik!! -
Vad har hon nu gjort/sagt då??tuuticki skrev 2009-11-06 23:07:46 följande:Den som definitivt skall hänga löst är en viss KATRIN ZYTOMIERSKA!! -
Ja de frågan har jag också undrat.De är väl inget fel på henne.Analoga skrev 2009-11-07 11:24:37 följande:Vad har hon nu gjort/sagt då?? -
Det måste bara vara jag i hela världen som gillade Rabih
-
Mariette är ju så jäkla trååååååååååååååkig.....
-
Nää jag gillade oxå Rabih...Novemberstjärnan skrev 2009-11-07 12:33:17 följande:Det måste bara vara jag i hela världen som gillade Rabih