• Svar på tråden Idol-2009
  • tuuticki

Hahaha tittade just på klipp från genrepen, alla ni som irriterat er på "mariettes hand" och bara älskat Tove, kolla repet!! Tove har kopierat mariettes hanrörelser!!! Så kul,
    Jag älskar hela Maariettes kroppspråk, får lite av en "Jack Sparrow" känsla , men så mesigt när Tove apar efter, hoppas hon tar bort det i kväll!!

• Annika 78
    tuuticki skrev 2009-11-13 09:09:48 följande:
    Hahaha tittade just på klipp från genrepen, alla ni som irriterat er på "mariettes hand" och bara älskat Tove, kolla repet!! Tove har kopierat mariettes hanrörelser!!! Så kul, Jag älskar hela Maariettes kroppspråk, får lite av en "Jack Sparrow" känsla , men så mesigt när Tove apar efter, hoppas hon tar bort det i kväll!!
    Jag tycker tvärtom... Mariettes handviftande känns inövat och tillgjort.
  • Malva05
    tuuticki skrev 2009-11-13 09:09:48 följande:
    Hahaha tittade just på klipp från genrepen, alla ni som irriterat er på "mariettes hand" och bara älskat Tove, kolla repet!! Tove har kopierat mariettes hanrörelser!!! Så kul, Jag älskar hela Maariettes kroppspråk, får lite av en "Jack Sparrow" känsla , men så mesigt när Tove apar efter, hoppas hon tar bort det i kväll!!
    Stör mig både på toves och marietts vevande, tror calle oxå har börjat (måste va väldigt smittsamt) Ska heja på Erik och Reza i kväll
  • atena100
    GossipGirl skrev 2009-11-11 21:55:25 följande:
    Kan tänka mig att många vill se det live... Vad kostar det att se på genrepet och själva riktiga fredagsfinalen?!
    Fredagsfinalen, de billigaste platserna på läktaren, tror jag kostade 395:- och genrepet kostade iaf 195:- o då är det där framme på golvet.
    Pyret blev en TJEJ! Föddes 090109. Molly är namnet!
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 20:02:52 följande:
    Är det dött här ikväll eller?
    Tjohooooooooooooooo
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • RaraBarn

God kväller på er allihopa!
    Då var det dags igen då!