-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Håller med!! Vill se Erik o Tove!!! Gogogogogogogo!!Analoga skrev 2009-11-10 13:03:14 följande:Calle??? Nää - det vore ju skandal! -
Tycker absolut att TOVE har en ung o speciell röst! SÅ härlig! Lite typ av Amanda Jensen...
Erik är skitbra o grym! Men eg. inte SÅ speciell i rösten..liknar mkt Brian Adams, så inte så unik, liksom!!
-
Nu är jag lite ledsen
Såg låtlistan för fredag och fattar inte hur Erik kunde välja en sååååå dååålig låt!!! Bodies av Robbie Williams............ Och så ska han och Tove sjunga en annan Williams-låt i duetten - konstigt val! .-p -
Ååå ska Tove o Erik sjunga duett??? DET kan bli riktigt spännande!!
Ooo, nu har jag bokat biljetter till genrepet här i gbg den 3/12 Cooolt! Ska gå med min 2 tonårsdöttrar!! :=)
-
Kul...

atena100 skrev 2009-11-11 21:50:23 följande:Ååå ska Tove o Erik sjunga duett??? DET kan bli riktigt spännande!!Ooo, nu har jag bokat biljetter till genrepet här i gbg den 3/12 Cooolt! Ska gå med min 2 tonårsdöttrar!! :=) -
Japp! Ska bli kul! Försökte för ett par veckor sedan att få tag i biljetter till fredagsfinalen, men vi kunde inte bestämma oss riktigt då, här hemma..o på en liten stund så var det slutsålt! Men genrep är väl inte fy skam det heller, billigare dessutom!! :=)GossipGirl skrev 2009-11-11 21:51:26 följande:Kul... -
Kan tänka mig att många vill se det live...
Vad kostar det att se på genrepet och själva riktiga fredagsfinalen?!
atena100 skrev 2009-11-11 21:53:59 följande:Japp! Ska bli kul! Försökte för ett par veckor sedan att få tag i biljetter till fredagsfinalen, men vi kunde inte bestämma oss riktigt då, här hemma..o på en liten stund så var det slutsålt! Men genrep är väl inte fy skam det heller, billigare dessutom!! :=) -
Håller med!!stina84 skrev 2009-11-10 20:34:30 följande:Va, Tove? är det bara jag som inte tycker om Tove? Visst hon är jätte duktig i sina uppträdanden, men hallå sången är ju verkligen inget vidare, eller speciell kanske är det rätta ordet. Jag skulle aldrig köpa en skiva med henne, eller ens känna igen henne på radion för hon har inget unikt i sin röst. Däremot så borde Erik vinna, shit vilken röst alltså! Han och Reza är de enda värdiga i finalen. -
Här med!!!stina84 skrev 2009-11-10 20:35:09 följande:Mariette när hon gjorde Pink - Dear Mr. president. Helt magiskt bra!
Mariette är ju så mycket bättre än Tove, men allmänt är idoltittarna så mycket mainstream så de röstar på Tove
-
Jag gillar nya röstsystemet, med att de två som hänger mest löst får sjunga igen och att man får en chans att rösta igen. Då minskar ju risken för att nån man verkligen inte vill ska åka, åker, bara för att man glömt rösta på den eller nåt. Minns fortfarande när Danny åkte det året han var med. Alldeles för tidigt enligt mig och jag mitt dumma nöt hade inte röstat. Det grämer mig fortfarande...
Nu fick jag åtminstone en chans att rösta fem gånger på Mariette i andra röstningsomgången i fredags...