• Svar på tråden Idol-2009
  • Abandoned

Tover rockar fett. Grym!

Alla andra floppade TOTALT ikväll.

Αδράξτε την ημέρα
  • Hanniz84
    Kaxmaja skrev 2009-11-13 20:42:52 följande:
    Bara ikväll eller alltid?
    alltid!

började för 1månad sen typ... blir tokig!..

först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,,

inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen...
  • Eisa
    Hanniz84 skrev 2009-11-13 20:44:30 följande:
    alltid! började för 1månad sen typ... blir tokig!..först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,,inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen...
    det där lät väldigt tufft, hur gammal är hon?
  • Hedebris
    alltid! började för 1månad sen typ... blir tokig!..först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,,inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen...
    "glöm" vagnen ute då
  • Hanniz84
    Eisa skrev 2009-11-13 20:45:43 följande:
    det där lät väldigt tufft, hur gammal är hon?
    ca 3,5 månad.
  • Malva05

tove rör sig ju alltid på samma sätt , gilla inte henne riktigt, fast hon är duktig..

• RaraBarn
    Emmeliina skrev 2009-11-13 20:44:29 följande:
    Jag tycker nog Tove ser halvt drogad ut i alla sina framträdanden :P
    lite ryckiga moves kör hon ju med emellanåt!
  • Hanniz84
    Hedebris skrev 2009-11-13 20:46:05 följande:
    "glöm" vagnen ute då
    haha!!...

då kommer nog min prettogrannar anmäla mej till soc o jag har inget barn längre...
    men då får jag ju sova allafall.. haha!

näää, vilken hemsk mamma jag är...
  • Kaxmaja
    alltid! började för 1månad sen typ... blir tokig!.. först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,, inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen...
    Min har hållt på i flera månader nu oxå. Han hatar vagnen så i den sover han oftast inte heller. Han vill ha mitt bröst i munnen då sover han. Men då sover inte jag så det fungerar itne. Vi har jobbat som fasiken med sömnen och det börjar bli bättre. M,en vi kan ta detta i gb istället så slipper vi ta upp tråden med bebissnack
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)