-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Tover rockar fett. Grym!
Alla andra floppade TOTALT ikväll.
-
Jag tycker nog Tove ser halvt drogad ut i alla sina framträdanden :P
-
alltid!Kaxmaja skrev 2009-11-13 20:42:52 följande:Bara ikväll eller alltid?
började för 1månad sen typ... blir tokig!..
först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,,
inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen... -
det där lät väldigt tufft, hur gammal är hon?Hanniz84 skrev 2009-11-13 20:44:30 följande:alltid! började för 1månad sen typ... blir tokig!..först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,,inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen... -
"glöm" vagnen ute dåHanniz84 skrev 2009-11-13 20:44:30 följande:alltid! började för 1månad sen typ... blir tokig!..först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,,inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen...
-
ca 3,5 månad.Eisa skrev 2009-11-13 20:45:43 följande:det där lät väldigt tufft, hur gammal är hon? -
tove rör sig ju alltid på samma sätt , gilla inte henne riktigt, fast hon är duktig..
-
lite ryckiga moves kör hon ju med emellanåt!Emmeliina skrev 2009-11-13 20:44:29 följande:Jag tycker nog Tove ser halvt drogad ut i alla sina framträdanden :P -
haha!!...Hedebris skrev 2009-11-13 20:46:05 följande:"glöm" vagnen ute då
då kommer nog min prettogrannar anmäla mej till soc o jag har inget barn längre...
men då får jag ju sova allafall.. haha!
näää, vilken hemsk mamma jag är... -
Min har hållt på i flera månader nu oxå. Han hatar vagnen så i den sover han oftast inte heller. Han vill ha mitt bröst i munnen då sover han. Men då sover inte jag så det fungerar itne. Vi har jobbat som fasiken med sömnen och det börjar bli bättre. M,en vi kan ta detta i gb istället så slipper vi ta upp tråden med bebissnackHanniz84 skrev 2009-11-13 20:44:30 följande:alltid! började för 1månad sen typ... blir tokig!.. först vägrar hon somna.. när hon väl somnar...runt 1-2 på natten. så vaknar hon 1 timma senare... o samma sak igen,, inatt va jag ute o gick vid 1tiden... enda sättet o få henne sova.. men hon vakna nät vi kom in igen...