• Svar på tråden Idol-2009
  • Hedebris
    Hanniz84 skrev 2009-11-13 20:47:08 följande:
    haha!!... då kommer nog min prettogrannar anmäla mej till soc o jag har inget barn längre...men då får jag ju sova allafall.. haha!näää, vilken hemsk mamma jag är...
    men att sova ute är ju hälsosamt :D
  • Hanniz84
    Kaxmaja skrev 2009-11-13 20:47:22 följande:
    Min har hållt på i flera månader nu oxå. Han hatar vagnen så i den sover han oftast inte heller. Han vill ha mitt bröst i munnen då sover han. Men då sover inte jag så det fungerar itne. Vi har jobbat som fasiken med sömnen och det börjar bli bättre. M,en vi kan ta detta i gb istället så slipper vi ta upp tråden med bebissnack
    absolut!

ge mej gärna tips om du har...

jag står ganska handfallen...
  • Bemidii

Tove är bara bäst. hoppas hon får bra kritik av juryn i kväll.
    Heja Tove

• Hanniz84
    Hedebris skrev 2009-11-13 20:48:28 följande:
    men att sova ute är ju hälsosamt :D
    ja, eller hur....
    bara att köpa en varmare overall... jag kanske kan skaffa mej en sån där superduper varm sovsäck?
    så kan jag oxå sova ute!
  • Kaxmaja
    Danitrass skrev 2009-11-13 20:50:03 följande:
    Följa bebisens dygnsrytm är mitt bästa tips.
    Då hade jag ALDRIG fått sova eftersom han högst sov 20 minuter sammanhängade utan mitt bröst i munnen innan vi började jobba ordentlgit med detta. Han är 5 månader
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Hanniz84
    Danitrass skrev 2009-11-13 20:50:03 följande:
    Följa bebisens dygnsrytm är mitt bästa tips.
    jo, men det är så jobbigt...

när hon ex sover på dan o jag ska lägga mej...
    först tar det en stund att varva ner, sen när jag väl somnat så vaknar hon...
    så då känns det lika bra att va vaken..
  • Danitra
    Kaxmaja skrev 2009-11-13 20:51:03 följande:
    Då hade jag ALDRIG fått sova eftersom han högst sov 20 minuter sammanhängade utan mitt bröst i munnen innan vi började jobba ordentlgit med detta. Han är 5 månader
    Ja, man får gå lite i skift.
  • Hedebris
    Hanniz84 skrev 2009-11-13 20:50:35 följande:
    ja, eller hur....bara att köpa en varmare overall... jag kanske kan skaffa mej en sån där superduper varm sovsäck?så kan jag oxå sova ute!
    ¨

ja, tälta hela familjen vet ja :)