-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
men att sova ute är ju hälsosamt :DHanniz84 skrev 2009-11-13 20:47:08 följande:haha!!... då kommer nog min prettogrannar anmäla mej till soc o jag har inget barn längre...men då får jag ju sova allafall.. haha!näää, vilken hemsk mamma jag är... -
absolut!Kaxmaja skrev 2009-11-13 20:47:22 följande:Min har hållt på i flera månader nu oxå. Han hatar vagnen så i den sover han oftast inte heller. Han vill ha mitt bröst i munnen då sover han. Men då sover inte jag så det fungerar itne. Vi har jobbat som fasiken med sömnen och det börjar bli bättre. M,en vi kan ta detta i gb istället så slipper vi ta upp tråden med bebissnack
ge mej gärna tips om du har...
jag står ganska handfallen...
-
Tove är bara bäst. hoppas hon får bra kritik av juryn i kväll.
Heja Tove -
Följa bebisens dygnsrytm är mitt bästa tips.
-
Har dom slutat använda kändisar i Körslaget förresten?
-
ja, eller hur....Hedebris skrev 2009-11-13 20:48:28 följande:men att sova ute är ju hälsosamt :D
bara att köpa en varmare overall... jag kanske kan skaffa mej en sån där superduper varm sovsäck?
så kan jag oxå sova ute!
-
Då hade jag ALDRIG fått sova eftersom han högst sov 20 minuter sammanhängade utan mitt bröst i munnen innan vi började jobba ordentlgit med detta. Han är 5 månaderDanitrass skrev 2009-11-13 20:50:03 följande:Följa bebisens dygnsrytm är mitt bästa tips. -
jo, men det är så jobbigt...Danitrass skrev 2009-11-13 20:50:03 följande:Följa bebisens dygnsrytm är mitt bästa tips.
när hon ex sover på dan o jag ska lägga mej...
först tar det en stund att varva ner, sen när jag väl somnat så vaknar hon...
så då känns det lika bra att va vaken.. -
Ja, man får gå lite i skift.Kaxmaja skrev 2009-11-13 20:51:03 följande:Då hade jag ALDRIG fått sova eftersom han högst sov 20 minuter sammanhängade utan mitt bröst i munnen innan vi började jobba ordentlgit med detta. Han är 5 månader -
¨Hanniz84 skrev 2009-11-13 20:50:35 följande:ja, eller hur....bara att köpa en varmare overall... jag kanske kan skaffa mej en sån där superduper varm sovsäck?så kan jag oxå sova ute!
ja, tälta hela familjen vet ja :)