-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Ja total nattångest har jag utvecklat nu. Kommer jag hinna somna innan han vaknar? Hinner jag sova 15 minuter eller 4 timmar? Shit panik hela tiden.Eisa skrev 2009-11-13 20:59:36 följande:det jobbiga med en unge som vaknar på nätterna är att det inte blir så skönt att lägga sig, man vet att man ändå kommer vakna snart igen så kände jag iaf -
lite konstig duett
-
Jag hoppas att jag har klarat av den envisa ungen, är nästa värre så sticker jag. Blir lesbisk och startar om med Mariette och hennes dreads.Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:00:01 följande:Vår första var inte alls så här. Han tog napp och sov hela nätter från 6 veckors ålder. Visserligen vaknade han tidigt men ändå. Det är denna nr 2 som är en envis bråkstakje helt enkelt -
precis... uschKaxmaja skrev 2009-11-13 21:00:49 följande:Ja total nattångest har jag utvecklat nu. Kommer jag hinna somna innan han vaknar? Hinner jag sova 15 minuter eller 4 timmar? Shit panik hela tiden. -
Eddie sjöng ju bättre i duetten än i sin egen låt känns det som!!!
-
Inte mycket till duett - dom sjunger ju bara tillsammans.Eisa skrev 2009-11-13 21:01:07 följande:lite konstig duett -
Ne jag gillade inte detta
-
sov alle dåligt på nätterna som bebis?Danitrass skrev 2009-11-13 21:01:22 följande:Jag hoppas att jag har klarat av den envisa ungen, är nästa värre så sticker jag. Blir lesbisk och startar om med Mariette och hennes dreads. -
Hmmm. Denna Eddie.
-
sant!Eisa skrev 2009-11-13 20:59:36 följande:det jobbiga med en unge som vaknar på nätterna är att det inte blir så skönt att lägga sig, man vet att man ändå kommer vakna snart igen så kände jag iaf
jag får nästan lite ångest när natten börjar närma sej...