• Svar på tråden Idol-2009
  • Kaxmaja
    Eisa skrev 2009-11-13 20:59:36 följande:
    det jobbiga med en unge som vaknar på nätterna är att det inte blir så skönt att lägga sig, man vet att man ändå kommer vakna snart igen så kände jag iaf
    Ja total nattångest har jag utvecklat nu. Kommer jag hinna somna innan han vaknar? Hinner jag sova 15 minuter eller 4 timmar? Shit panik hela tiden.
    (¯`♥.¸(¯`♥.¸♥ www.grodfamiljen.se ♥¸ .♥´¯)¸.♥´¯)
  • Danitra
    Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:00:01 följande:
    Vår första var inte alls så här. Han tog napp och sov hela nätter från 6 veckors ålder. Visserligen vaknade han tidigt men ändå. Det är denna nr 2 som är en envis bråkstakje helt enkelt
    Jag hoppas att jag har klarat av den envisa ungen, är nästa värre så sticker jag. Blir lesbisk och startar om med Mariette och hennes dreads.
  • Eisa
    Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:00:49 följande:
    Ja total nattångest har jag utvecklat nu. Kommer jag hinna somna innan han vaknar? Hinner jag sova 15 minuter eller 4 timmar? Shit panik hela tiden.
    precis... usch
  • RaraBarn

Eddie sjöng ju bättre i duetten än i sin egen låt känns det som!!!

• Eisa
    Danitrass skrev 2009-11-13 21:01:22 följande:
    Jag hoppas att jag har klarat av den envisa ungen, är nästa värre så sticker jag. Blir lesbisk och startar om med Mariette och hennes dreads.
    sov alle dåligt på nätterna som bebis?
  • Hanniz84
    Eisa skrev 2009-11-13 20:59:36 följande:
    det jobbiga med en unge som vaknar på nätterna är att det inte blir så skönt att lägga sig, man vet att man ändå kommer vakna snart igen så kände jag iaf
    sant!

jag får nästan lite ångest när natten börjar närma sej...