-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nuförtiden har jag det, men hela min uppväxt och fram till för några år sedan hade jag jätteproblem med att somna.Eisa skrev 2009-11-13 21:12:19 följande:tur att du får sova, och jag har du lätt för att somna? -
vad säger bvc om sömnproblemen?Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:12:43 följande:Man gör inte det. Jag är ett vrak. Vi jobbar som fasiken med sömnen och det har blivit MCYKE bättre. Men det är långt ifrån bra ännu. Jag kan inte lämna sambon med två små barn hemma ensam. -
De hade kunnat ta vad som helst och gjort det magiskt.Danitrass skrev 2009-11-13 21:12:19 följande:Åh, hade dom inte kunnat ta "Somthing stupid" istället! Älskar den!
-
Men herregud vad bra Mariette och Kalle var.......*rys*Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:11:02 följande:Prata med BVC om att få hjälp. Jag har hjälp pga förlossningsdepr. där jobbar vi även med Jonatans sömn eller rättare sagt icke sömn Mariette och Calle är ju en helt annan division än Eddie och Reza -
Danitrass skrev 2009-11-13 21:13:31 följande:Jonatan SKRIKER på natten då han vaknar och ej får bröstet då väcker han Samuel (20 mån) och då gråtyer han oxå. Så sitter man där med total kaos två gråtande barn. är man då två får man ta en var. Att ha båda två ensam kan få den bäste att ge upp
Vi hoppas kunna få lite avlastning i jul kanske om vi har tur. Skulle vara skönt att få göra något bara vi utan barn. De har vi inte gjort sedan den äldsta föddes -
Men om du tar med dig Samuel då?Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:16:41 följande:Jonatan SKRIKER på natten då han vaknar och ej får bröstet då väcker han Samuel (20 mån) och då gråtyer han oxå. Så sitter man där med total kaos två gråtande barn. är man då två får man ta en var. Att ha båda två ensam kan få den bäste att ge upp Vi hoppas kunna få lite avlastning i jul kanske om vi har tur. Skulle vara skönt att få göra något bara vi utan barn. De har vi inte gjort sedan den äldsta föddes -
De är kassa. Däremot får vi hjälp med sömnen på de stället jag går på samtal och behandling för förlossningsdepr oxå. De är super bra.Eisa skrev 2009-11-13 21:15:55 följande:vad säger bvc om sömnproblemen?
OM inte detta heller hjälper snart så får vi sovmedicin till honom. Vill dock helst slippa ge det. Så vi prövar allt först
-
Ja då skulle det kanske gå. tyvärr har vi ingenstans att åka bara så där och att ta in på hotell har vi inte pengar till nu. Vi får kämpa på och hoppas på avlastning i julDanitrass skrev 2009-11-13 21:17:45 följande:Men om du tar med dig Samuel då?
-
Men vad bra att det finns en plan för det hela! Det måste ändå underlätta lite.Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:18:31 följande:De är kassa. Däremot får vi hjälp med sömnen på de stället jag går på samtal och behandling för förlossningsdepr oxå. De är super bra. OM inte detta heller hjälper snart så får vi sovmedicin till honom. Vill dock helst slippa ge det. Så vi prövar allt först
Synd att BVC alltid ska vara så värdelösa när det gäller sömnproblem hos barn. -
Denna duett är jag riktigt spänd och nyfiken på. På pappret är de ju helt oslagbara men klarar dem av att prestera bra tillsammans?