-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
Nuförtiden har jag det, men hela min uppväxt och fram till för några år sedan hade jag jätteproblem med att somna.Eisa skrev 2009-11-13 21:12:19 följande:tur att du får sova, och jag har du lätt för att somna? -
vad säger bvc om sömnproblemen?Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:12:43 följande:Man gör inte det. Jag är ett vrak. Vi jobbar som fasiken med sömnen och det har blivit MCYKE bättre. Men det är långt ifrån bra ännu. Jag kan inte lämna sambon med två små barn hemma ensam. -
De hade kunnat ta vad som helst och gjort det magiskt.Danitrass skrev 2009-11-13 21:12:19 följande:Åh, hade dom inte kunnat ta "Somthing stupid" istället! Älskar den!
-
Men herregud vad bra Mariette och Kalle var.......*rys*Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:11:02 följande:Prata med BVC om att få hjälp. Jag har hjälp pga förlossningsdepr. där jobbar vi även med Jonatans sömn eller rättare sagt icke sömn Mariette och Calle är ju en helt annan division än Eddie och Reza -
Danitrass skrev 2009-11-13 21:13:31 följande:Jonatan SKRIKER på natten då han vaknar och ej får bröstet då väcker han Samuel (20 mån) och då gråtyer han oxå. Så sitter man där med total kaos två gråtande barn. är man då två får man ta en var. Att ha båda två ensam kan få den bäste att ge upp
Vi hoppas kunna få lite avlastning i jul kanske om vi har tur. Skulle vara skönt att få göra något bara vi utan barn. De har vi inte gjort sedan den äldsta föddes -
Men om du tar med dig Samuel då?Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:16:41 följande:Jonatan SKRIKER på natten då han vaknar och ej får bröstet då väcker han Samuel (20 mån) och då gråtyer han oxå. Så sitter man där med total kaos två gråtande barn. är man då två får man ta en var. Att ha båda två ensam kan få den bäste att ge upp Vi hoppas kunna få lite avlastning i jul kanske om vi har tur. Skulle vara skönt att få göra något bara vi utan barn. De har vi inte gjort sedan den äldsta föddes -