-
-
Svar på tråden Idol-2009
-
HATAR HATAR HATAR den här låten
escobar suuuuuger -
Eisa skrev 2009-11-13 21:06:17 följande:HATAR HATAR HATAR den här låtenescobar suuuuuger
-
Ja, och så gillar du Chicago också...Eisa skrev 2009-11-13 21:06:17 följande:HATAR HATAR HATAR den här låten escobar suuuuuger -
går med i din klubb!..Danitrass skrev 2009-11-13 21:04:05 följande:Jo, förmodligen inte värre än andra ungar men jag klarar verkligen inte av sömnbrist.
min kära man kunde inte fatta varför jag va på så dåligt humör inatt... (råkade väcka han när jag drog igen ytterdörren
)
sa till han att vi kunde byta...
men det ville han inte... -
skitkasst av eddie och reza...
detta låter bättre -
Eh. Nån som ser/hör klassskillnaden mot förra duettan?
-
Om du visste hur många gånger jag stått i hallen med väskan packad och varit på G att bara lämna familjen nu de senaste månadernaDanitrass skrev 2009-11-13 21:01:22 följande:Jag hoppas att jag har klarat av den envisa ungen, är nästa värre så sticker jag. Blir lesbisk och startar om med Mariette och hennes dreads.
Man måste få sova för att orka
-
Det gjorde vi. Och han kommer få ta nästa spädbarnsperiod också.Hanniz84 skrev 2009-11-13 21:06:55 följande:går med i din klubb!.. min kära man kunde inte fatta varför jag va på så dåligt humör inatt... (råkade väcka han när jag drog igen ytterdörren ) sa till han att vi kunde byta... men det ville han inte...Jag kan ta trots, bajs och "Varför"-frågor i oändlighet - så länge jag får min sömn! -
ja, den här gjorde de jättebra!!!AmandaBrun skrev 2009-11-13 21:07:00 följande:Eh. Nån som ser/hör klassskillnaden mot förra duettan?
men låten är lik förbannad SÄMST EVER -
ja... jag känner ofta att jag vill ta mitt liv... på riktigt!..Kaxmaja skrev 2009-11-13 21:07:19 följande:Om du visste hur många gånger jag stått i hallen med väskan packad och varit på G att bara lämna familjen nu de senaste månaderna Man måste få sova för att orka
o det värsta är att min man inte fattar!..