• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Bokkie

Jag funderar på hur långt vi ska läsa? Ska vi läsa hela boken eller bara delar innan vi träffas första gången? Boken är ju uppdelad i fyra delar så man skulle ju kunna läsa typ till del 2 eller 3 och träffas sen, eller vad tycker ni?

• Plutteli
    Bokkie skrev 2009-09-12 11:15:27 följande:
    Jag funderar på hur långt vi ska läsa? Ska vi läsa hela boken eller bara delar innan vi träffas första gången? Boken är ju uppdelad i fyra delar så man skulle ju kunna läsa typ till del 2 eller 3 och träffas sen, eller vad tycker ni?
    Jag tycker det låter som en bra ide att läsa typ en del åt gången och sedan träffas, det blir ju ett naturligt avbrott så att säga

Jag har precis börjat läsa den och har väll hunnit några sidor och den verkar lovande!
  • Sandra N

Får troligen boken på måndag så då ska jag börja läsa..hur fort tror vi att vi har läst del 1? Det kanske inte e så många sidor? När/Var träffas vi?

• Plutteli

Del ett är på ca 113 sidor, jag har lugnt läst klart den till slutet på nästa vecka, frågan är om du hinner det sandra n ifall din bok inte kommer på måndag?

Om ni inte är allergisk mot katt och kan ta er till Porsön så kan vi ses hos mig första gången :)

• Bokkie

Jag har nästan läst klart del 1 så för mig går det bra att träffas i slutet på nästa vecka, för mig är det inget problem att ta mig till Porsön för jag bor där också=)

• Sandra N

Jodå jag tror oxå jag hinner läsa till dess, o porsön e nära o bra då jag bor på björks =)

• Mrsbe

Tror jag måste hoppa över denna gång... har så mycket de kommande veckorna... men hakar gärna på senare om det är okej... kanske hinner läsa ikapp, har inte skaffat boken än men vet att den finns på Maxi.

• Sandra N

Både tors o fre funkar för mig. Har vi tänkt dag eller kvällstid? Jag e ju mammaledig med Arvid 4mån men jag kanske kan ta med honom? Annars må vi säga efter 18. Plutteli: du har väl oxå en liten?

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?