• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-15 15:25:02 följande:

Det hade vart jätte snällt, jag hinner dock inte ut mer idag då jag väntar främmande när som helst. Men jag ska iväg ut imorrn- om den inte kommit m posten kan jag svänga om dej vid elva imorrn? Är du hemma då? Jag räknar med att hinna sträckläsa om jag börjar imorrn em =)
    Jodå jag är hemma! :)
    Jag skickar tel nr. och adress
  • Sandra N

Nu fick jag sms avisering fr adlibris att boken finns att hämta på konsum, så jag beger mig dit imorrn bitti o sätter igång med läsningen. Tack ändå för erbjudandet..men då ses vi som tänkt på torsd. =)

• Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-15 21:56:05 följande:

Nu fick jag sms avisering fr adlibris att boken finns att hämta på konsum, så jag beger mig dit imorrn bitti o sätter igång med läsningen. Tack ändå för erbjudandet..men då ses vi som tänkt på torsd. =)
    Aha, men va bra!
    Ja du har ju adressen nu, jag ska ta och skicka den till Bokkie sedan :)
  • Plutteli

Sandra N skrev 2009-09-16 17:27:04 följande:

Sådär då var första delen läst - Puh jag hann.. =)
    Kanon! :)
  • Bokkie

Vad bra! Det ska bli jättekul att träffas imorgon och diskutera boken.

• Plutteli

Ja jag ser fram emot det!

Föresten, är nådon av er allergisk mot nått? Har bakat ciabatta och tänkte bjuda på en smörgås, men vill ju inte lägga på nått ni inte tål...

• Bokkie

Det låter jättegott, jag är inte heller allergisk mot något.

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?