• Plutteli

Bokcirkel i Luleå?

Jag älskar verkligen att läsa men har inget att dela detta nöje med. Skulle vara kul om det finns några fler likasinnade som skulle kunna tänka sig att träffas och ha en bokcirkel?!

Alla ska vara välkomna och jag vill läsa böcker inom olika genres och av olika författare! Hoppas någon vill haka på!

• Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?
  • Bokkie

Har nu precis läst färdigt del 2=). Jag kom på att jag ska ha träff med min klass via webcam kl 13 på tisdag. Vad tror ni, kommer det bli kort om tid om vi träffas 11? Ska vi träffas 10 istället? Eller senare? Jag vet inte riktigt hur länge mötet håller på men längst till kl 16.

• Sandra N

10 funkar för mig med =) så har vi tid på oss. Kan inte du skicka adressen så hittar vi rätt

• Bokkie

Bra då säger vi 10 då, imorgon. Jag skickar min adress till er...

• Sandra N

Usch Arvid har blivit sjuk, snorar o verkar hängig kanske feber. Så jag kan inte ses imorrn dessvärre. Ska vi skjuta på det eller ses ni iaf imorrn? Ska vi läsa del 3 oxå medan vi väntar? Vad tycker ni? Förhoppningsvis e han bättre senare i veckan..Hör av er

• Bokkie

Jag tycker det blir roligare om vi är flera som är med, så vi kan ju skjuta upp det och läsa del 3 också.

Svar på tråden Bokcirkel i Luleå?